افت ۲ درصدی تولید فولاد خام هند در ماه نوامبر

افت ۲ درصدی تولید فولاد خام هند در ماه نوامبر تولید فولاد خام هند در ماه نوامبر با ۲ درصد افت به ۸ میلیون و ۹۲۳ هزار تن رسید درحالی که تولید ماه اکتبر ۹ میلیون و ۸۹ هزار تن بود. به گزارش معدن نیوزتولید فولاد خام هند در نوامبر ۲۰۱۹ نسبت به نوامبر سال […]

افت ۲ درصدی تولید فولاد خام هند در ماه نوامبر

تولید فولاد خام هند در ماه نوامبر با ۲ درصد افت به ۸ میلیون و ۹۲۳ هزار تن رسید درحالی که تولید ماه اکتبر ۹ میلیون و ۸۹ هزار تن بود.

به گزارش معدن نیوزتولید فولاد خام هند در نوامبر ۲۰۱۹ نسبت به نوامبر سال قبل با حجم تولید ۹ میلیون و ۱۹۲ هزار تن نیز افت ۳ درصدی داشته است.

 

در بین ماه های آوریل تا نوامبر سال مالی ۲۰۲۰ هند اما تولید فولاد خام این کشور با ۷۳ درصد رشد از ۷۲ میلیون و ۵۱۰ هزار تن به ۷۳ میلیون و ۱۷۴ هزار تن رسیده بود.

 

صادرات محصولات نهایی فولاد هند در نوامبر نیز با کاهش همراه بود و نسبت به اکتبر سال جاری با ۹ درصد افت از ۹۵۰ هزار تن به ۸۶۷ هزار تن رسیده بود.

 

با این حال این عدد از نوامبر سال گذشته با حجم تولید ۴۸۲ هزار تن، بیشتر است.

 

فولادسازان هندی به دلیل کمبود فروش در بازار داخلی، مقادیر قابل توجهی ورق گرم به ویتنام صادر کرده اند.

 

در بین ماه های آوریل تا نوامبر سال مالی جاری هند، صادرات محصولات نهای فولاد از این کشور با ۳۴ درصد رشد از ۴ میلیون و ۳۰۸ هزار تن به ۵ میلیون و ۷۵۳ هزار تن رسید.

 

واردات محصولات نهایی فولاد هند در نوامبر اما با افت همراه بود و با افت ۳۲ درصدی نسبت به ماه گذشته از ۶۲۹ هزار تن به ۴۲۹ هزار تن رسید.

 

در میان تقاضا و خریدهای ضعیف داخلی، واردات مقاطع تخت هند در نوامبر ۲۰۱۹ شاهد افت بود و حتی واردات محصولات فولادی نسبت به نوامبر سال قبل کاهش داشته چراکه واردات نوامبر پارسال ۶۸۱ هزار تن بود.

 

در طی ماه های آوریل تا نوامبر واردات محصولات نهایی فولاد هند با ۵ درصد کاهش از ۵ میلیون و ۷۷ هزار تن به ۵ میلیون و ۳۶۱ هزار تن رسید.

 

میزان مصرف فولاد هند با ۱۳ درصد کاهش نسبت به اکتبر از ۸ میلیون و ۵۴۹ هزار تن به ۷ میلیون و ۵۱۱ هزار تن رسید.

 

البته میزان مصرف محصولات نهایی فولاد نسبت به نوامبر پارسال که ۷ میلیون و ۳۵۳ هزار تن بود رشد یک درصدی داشته است.

 

در بین ماه های آوریل تا نوامبر هم میزان مصرف محصولات نهایی فولاد هند با ۴ درصد رشد از ۶۴ میلیون و ۱۷۶ هزار تن به ۶۶ میلیون و ۴۶۱ هزار تن رسید.