۲۲ ماده معدنی در لرستان پروانه کشف و بهره‌برداری گرفتند

۲۲ ماده معدنی در لرستان پروانه کشف و بهره‌برداری گرفتند رئیس سازمان صنعت،معدن‌وتجارت لرستان، گفت: ۲۲ ماده معدنی در این استان پروانه کشف و بهره‌برداری گرفته‌اند. به گزارش مهر، محمدرضا صفی‌خانی در دیدار مدیران واحدهای اقتصادی با استاندار لرستان در سخنانی با بیان اینکه در سال ۹۸ برای توسعه استان رویکرد جدیدی در دستور کار […]

۲۲ ماده معدنی در لرستان پروانه کشف و بهره‌برداری گرفتند

رئیس سازمان صنعت،معدن‌وتجارت لرستان، گفت: ۲۲ ماده معدنی در این استان پروانه کشف و بهره‌برداری گرفته‌اند.

به گزارش مهر، محمدرضا صفی‌خانی در دیدار مدیران واحدهای اقتصادی با استاندار لرستان در سخنانی با بیان اینکه در سال ۹۸ برای توسعه استان رویکرد جدیدی در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: در این راستا واحدهای تولیدی موفقی که در استان هستند و می‌توانند در تحول اقتصادی لرستان ایجاد انگیزه کنند، شناسایی و به آنها کمک شده که نقش بهتری در اقتصاد استان ایفاء کنند.

وی، افزود: تنوع صنعت در لرستان زیاد است و همین امر می‌تواند به ما کمک کند که برنامه‌ریزی بهتری را برای افزایش تولید و رشد اقتصادی در استان داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت،معدن‌وتجارت لرستان با اشاره به اینکه اولین معدن آهن استان جواز کشف را گرفته است، تصریح کرد: چهار سال قبل، ۱۴ ماده معدنی در لرستان وجود داشت و این در حالیست در حال‌حاضر ۲۲ ماده معدنی پروانه کشف و بهره‌برداری گرفته‌اند.

صفی‌خانی با اشاره به اینکه ایجاد ظرفیت‌های جدید قطعاً هزینه‌های بالایی دارد، گفت: مهم‌تر از این امر، این بوده که از ظرفیت‌های فعلی خود به نحو شایستهای استفاده کنیم.

وی، گفت: در چهار سال گذشته با وجود فشارها به واحدهای صنعتی، آمار تولید استان رشد داشته است.