اتمام فاز شناسایی و پی‌جویی اکتشافی در مجتمع معدنی گل‌گهر

اتمام فاز شناسایی و پی‌جویی اکتشافی در مجتمع معدنی گل‌گهر نتایج اقدامات اکتشافاتی توسط شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، خبر از شناسایی ۵۴ محدوده امیدبخش می‌دهد. این شرکت تاکنون فاز شناسایی و پی‌جویی ۹۶۰۰ کیلومتر مربع از پهنه‌هایی که در اختیار دارد را به اتمام رسانده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌گل‌گهر، […]

اتمام فاز شناسایی و پی‌جویی اکتشافی در مجتمع معدنی گل‌گهر

نتایج اقدامات اکتشافاتی توسط شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، خبر از شناسایی ۵۴ محدوده امیدبخش می‌دهد. این شرکت تاکنون فاز شناسایی و پی‌جویی ۹۶۰۰ کیلومتر مربع از پهنه‌هایی که در اختیار دارد را به اتمام رسانده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌گل‌گهر، هماینک ۱۱هزار ۳۰۰ کیلومتر مربع از مساحت پهنه‌های اکتشافی در اختیار «گل‌گهر» قرار دارد که تاکنون، فاز شناسایی و پی‌جویی ۹۶۰۰ کیلومتر آن (حدود ۸۵درصد) به اتمام رسیده است. این پهنه‌ها شامل پهنه بم، پهنه ۱۱، پهنه ۱۳، ایرانمرکزی و محدوده بین معادن گل‌گهر است.

از سوی دیگر فرآیند اخذ مجوزهای قانونی برای پنج محدوده شناسایی شده در پهنه بم و یک محدوده در پهنه ۱۱ در حال انجام است. علاوه بر این انجام فعالیت‌های تکمیلی اکتشاف در محدوده‌های بین معادن گل‌گهر، ایرانمرکزی و بم (منطبق بر قوانین و مقررات) در حال انجام است. براساس نتایج اولیه حفاری‌های انجام شده، ذخایر تخمینی کشف شده در محدوده بین معادن گل‌گهر به ۱۴۳ میلیون تن می‌رسد.