مجهز شدن مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی به سیستم آنلاین عملیات معدنکاری

سرپرست پژوهش مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی خبر داد: مجهز شدن مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی به سیستم آنلاین عملیات معدنکاری سرپرست پژوهش مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی از نصب و راه اندازی سیستم اطلاعات مدیریت عملیات معدنکاری در این مجتمع خبر داد. سرپرست پژوهش مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با اشاره […]

سرپرست پژوهش مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی خبر داد:

مجهز شدن مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی به سیستم آنلاین عملیات معدنکاری

سرپرست پژوهش مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی از نصب و راه اندازی سیستم اطلاعات مدیریت عملیات معدنکاری در این مجتمع خبر داد.

سرپرست پژوهش مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با اشاره به پیچیدگی فعالیت های معدنکاری و لزوم بکارگیری فناوری های نوین اطلاعاتی در کشور گفت: عملیات معدنکاری با توجه به مشکلات متعدد در زمینه ترکیب اطلاعات، سازماندهی و تشخیص اطلاعات، می بایست به سمت سیستم های اطلاعات نوین با ابزار کاربردی گام بردارد.

علی میرابی افزود: برای افزایش سرعت در کارها و کاهش هزینه ها باید اطلاعات سازماندهی شود و برای هر فرآیند تصمیم گیری، اطلاعات با کیفیت مناسب ایجاد شود.

وی اظهار داشت: با راه اندازی سیستم عملیات معدنکاری، جریان اطلاعات به صورت پیوسته در مراحل معدنکاری از اکتشاف تا تولید محصول به صورت آنلاین و بر خط برای مدیران و تصمیم گیران هر بخش فراهم خواهد شد.

نماینده شرکت آوید رایان فرداد ضمن ارائه نرم افزار معدن نگار به عنوان نمونه منتخب با اشاره به شرح خدمات و مراحل انجام این طرح گفت: سیستم اطلاعات مدیریت عملیات معدنکاری در این مجتمع طی ۳ فاز انجام می شود که شامل مراحل برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل، مدلسازی سیستم، طراحی مفهوم سیستم، پیاده سازی سیستم،آزمایش کارایی و کیفیت و در نهایت استقرار سیستم می باشد.