بهبود عملکرد و دستیابی به اهداف با اجرای برنامه ممیزی ایزو

رئیس هیأت عامل ایمیدرو اعلام کرد بهبود عملکرد و دستیابی به اهداف با اجرای برنامه ممیزی ایزو رئیس هیأت عامل ایمیدرو گفت: این سازمان، با اجرای برنامه ممیزی ایزو، به دنبال ارتقای اثربخشی و بهبود عملکرد برای دستیابی به اهداف است. به گزارش مناقصه‌مزایده، خداداد غریب‌پور در جلسه افتتاحیه ویدیوکنفرانسی «ممیزی ایمیدرو» اظهار داشت: ایمیدرو […]

رئیس هیأت عامل ایمیدرو اعلام کرد

بهبود عملکرد و دستیابی به اهداف با اجرای برنامه ممیزی ایزو

رئیس هیأت عامل ایمیدرو گفت: این سازمان، با اجرای برنامه ممیزی ایزو، به دنبال ارتقای اثربخشی و بهبود عملکرد برای دستیابی به اهداف است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، خداداد غریب‌پور در جلسه افتتاحیه ویدیوکنفرانسی «ممیزی ایمیدرو» اظهار داشت: ایمیدرو از سال‌های گذشته، با دریافت گواهینامه ایزو ۲۰۰۸، این موضوع را مورد اهمیت قرار داده که طراحی فرآیندها، به هدف‌های سازمانی منتهی شود.

وی ادامه داد: عمده اجرای سیستم‌های مدیریت کیفیت، اثربخشی است و خوشحالیم که شرکت معتبر SGS، ایمیدرو را ممیزی می‌کند.

رئیس هیأت عامل ایمیدرو با اشاره به وجود اهداف، استراتژی‌ها و خط‌مشی‌ها در این سازمان، تصریح کرد: خط‌مشی‌ها، سازمان را به اهداف مورد نظر راهبری می‌کند و اگر این اهداف حاصل شود، مشتری نیز راضی خواهد بود.

غریب‌پور تأکید کرد: ممیزی‌کنندگان، سختگیرانه اقدام به ممیزی بخش‌های مختلف ایمیدرو کنند. چرا که هدف از ممیزی این است که به معنای واقعی، برند ایمیدرو را ارتقاء دهیم.

وی افزود: چنانچه فرآیندها، فرصت‌ها، ریسک‌ها، منابع و…، ایراد دارد، اعلام شود تا نسبت به اصلاح آنها اقداماتی صورت گیرد.

رئیس هیأت عامل ایمیدرو با بیان اینکه براساس مرامنامه ایمیدرو، باید به آنچه گفته‌ایم، عمل کنیم، گفت: طبق آمارها و عملکرد منتشر شده، این سازمان با پایش‌های متوالی از طرح‌ها و عملکرد بخش‌ها، توانسته موفق عمل کند. وی تأکید کرد: در واقع ایمیدرو، با «پایش»،‌ به نوعی ایزو درون‌سازمانی را اجراء می‌کند.

امیر خرمی‌شاد؛ معاون برنامه‌ریزی و توانمندی ایمیدرو در این جلسه گفت: دریافت گواهینامه ایزو برای شرکت‌های تولیدی و خصوصی به دلیل جذب مشتری مهم است. اما وقتی یک نهاد صددرصد دولتی به دنبال دریافت ایزو است، بدون تردید، احساس نیاز کرده است.

وی ادامه داد: نگاه وزارتخانه به ایمیدرو، به عنوان بازوی اجرایی است با این حال، در ایمیدرو به این نتیجه رسیدهایم که دریافت ایزو، موجب بهبود فعالیت‌ها خواهد شد.

محمدرضا حسینیان؛ سر ممیز شرکت SGS در این جلسه گفت: این نوع برنامه ممیزی، نخستین تجربه ماست که به دلیل شرایط خاص جامعه، به صورت ویدیوکنفرانس برگزار می‌شود.

وی افزود: در برنامه ممیزی ایمیدرو طی دو روز، معاونت‌ها و مدیریت‌های داخلی ایمیدرو مورد ممیزی قرار می‌گیرند. حسینیان خاطرنشان کرد: در صورت نبود مورد خاصی، ایمیدرو برای صدور گواهینامه ایزو ۲۰۱۵ توصیه می‌شود.