راه‌اندازی مرکز ارتقای مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای در شهرک صنعتی اهواز۲

راه‌اندازی مرکز ارتقای مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای در شهرک صنعتی اهواز۲ نشست مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان با هدف تقویت ارتباط بیش‌تر بین صنعتگران و آموزش و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده،‌ معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ضمن تأکید بر استفاده […]

راه‌اندازی مرکز ارتقای مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای در شهرک صنعتی اهواز۲

نشست مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان با هدف تقویت ارتباط بیش‌تر بین صنعتگران و آموزش و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده،‌ معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ضمن تأکید بر استفاده هرچه بیش‌تر ظرفیت‌های فنی، آموزشی و مهارتی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان به‌ویژه در شهرستان‌ها به منظور ارتقای سطح دانش علمی واحد‌های صنعتی گفت: استفاده از ظرفیت‌های آموزشی اداره کل فنی و حرفه‌ای برای واحدهای صنعتی و تلاش در جهت راه‌اندازی و تکمیل مراکز نیمه تمام ارتقا مهارت در شهرک‌های صنعتی شماره۲ اهواز و آبادان در دستور کار این شرکت است.

علی خسروی مفرد گفت: ارتقای مهارت‌های کارکنان واحدهای تولیدی تأثیر به‌سزایی در جهت بهره‌وری هرچه بهتر از ظرفیت‌های واحدهای تولیدی و صنعتی خواهد داشت.

وی خواستار همکاری بیش‌تر و استفاده کامل از ظرفیت‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای و مراکز شهرستانی برای آموزش واحدهای صنعتی به ویژه برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی برای کارکنان واحدهای صنعتی را داشت.

همچنین مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان با اعلام آمادگی برای ارتباط هرچه بیش‌تر مجموعه فنی و حرفه‌ای با واحدهای صنعتی، برای ارتقای مهارت و استفاده از نیروی مرتبط با نوع کار واحدهای تولیدی افزود: نماینده فنی و حرفه‌ای استان به همراه کلینیک سیار صنعت شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان جهت ارتقای مهارت کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهد یافت.

گفتنی است، مقرر شد به منظور آموزش واحدهای صنعتی در هفته کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تور آموزشی در تمامی شهرک‌های صنعتی استان برگزار شود.