سرانه فضای سبز پارک تاجیکستان در حال افزایش است نه تخریب

زین العابدینی در پاسخ به شایعات اخیر سرانه فضای سبز پارک تاجیکستان در حال افزایش است نه تخریب مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در پاسخ به شایعات اخیر در خصوص تخریب پارک تاجیکستان گفت: سرانه فضای‌سبز در این پارک نه تنها تخریب نمی‌شود بلکه در حال توسعه نیز است. به گزارش مناقصه‌مزایده […]

زین العابدینی در پاسخ به شایعات اخیر

سرانه فضای سبز پارک تاجیکستان در حال افزایش است نه تخریب

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در پاسخ به شایعات اخیر در خصوص تخریب پارک تاجیکستان گفت: سرانه فضای‌سبز در این پارک نه تنها تخریب نمی‌شود بلکه در حال توسعه نیز است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان پارک‌ها و فضای‌سبز شهرداری کرج، محمدرضازین‌العابدینی با حضور در محل پارک تاجیکستان، شایعات اخیر مبنی بر تخریب این پارک را تکذیب کرد و اظهار داشت: به همت مسؤولان مربوطه و همکاران در سازمان پارک‌ها و فضای‌سبز، این پارک یکی از زیبا‌ترین پارک‌های سطح شهر و محل تفرج خوبی برای شهروندان به‌شمار می‌رود و از زمان بهره‌برداری تاکنون از وسعت پارک تاجیکستان کاسته نشده است.

وی در توضیح ساخت‌و‌ساز در ضلع‌غربی پارک تاجیکستان گفت: زمینی در این محدوده مالک خصوصی دارد و مقرر شده ساخت این زمین با مساحت تقریبی ۲۷۲ متر مربع پس از طی مراحل قانونی انجام شود؛ لازم به ذکر است این زمین خالی از فضای‌سبز بوده و هیچ‌گونه درختی در محدوده عملیات ساختمانی وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج اضافه کرد: به منظور ارتقای سطح امنیت شهروندان در محدوده ساخت‌وساز در ضلع غربی، مالک موظف شده در فاصله ۳ حصاری ایجاد کند تا شهروندانی که در حال تردد هستند دچار حوادث غیرمترقبه نشوند.

این مسؤول گفت: مسؤولان در خانواده بزرگ مدیریت شهری کرج به دنبال اجرای عملیات فضای‌سبز و توسعه سرانه فضای‌سبز در این کلان‌شهر هستند و بازگرداندن کرج به هویت باغشهری مهم‌ترین هدف این نهاد است که در اولویت‌های وظایف نیز قرار گرفته است.

 

وی تأکید کرد: مدیریت شهری کرج نه تنها اقدامی در خصوص کاهش سرانه فضای‌سبز انجام نمی‌دهد، بلکه اجازه این امر را نیز به هیچ‌کس نخواهد داد.