بانک اطلاعاتی المان‌های شهری کرج تدوین شد

بانک اطلاعاتی المان‌های شهری کرج تدوین شد مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری با اعلام این خبر بیان کرد: سازمان زیباسازی باهدف شناسایی وضعیت موجود از محیط‌های شهری و آگاهی از عناصر به‌کاربرده شده در المان‌‌ها اقدام به تدوین بانک اطلاعاتی کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده، حسین عطایی با اشاره به این‌که شناخت دقیق از محیط شهری […]

بانک اطلاعاتی المان‌های شهری کرج تدوین شد

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری با اعلام این خبر بیان کرد: سازمان زیباسازی باهدف شناسایی وضعیت موجود از محیط‌های شهری و آگاهی از عناصر به‌کاربرده شده در المان‌‌ها اقدام به تدوین بانک اطلاعاتی کرده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، حسین عطایی با اشاره به این‌که شناخت دقیق از محیط شهری زمینه را برای تدوین برنامه‌های منسجم در راستای حفظ مبلمان شهری فراهم می‌کند، گفت: لحاظ کردن این موضوع در طراحی مجسمه‌های شهری به دلیل ایجاد نماهای مناسب بصری از اهمیت بیش‌تری برخوردار است.

وی اضافه کرد: سازمان زیباسازی در این راستا با برداشت و شناسایی کلیه آثار مذکور سعی دارد با داشتن اطلاعات جامع نسبت به بازنگری، ترمیم، احیا و حفظ و نگهداری این آثار ایفای نقش کند و شرایط مناسبی را برای این عناصر شهری که بار فرهنگی شهر را بر دوش می‌کشد، فراهم کند.

 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در ادامه سخنان خود از اهمیت کسب رضایت شهروندان از اقدامات مجموعه مدیریت شهری کرج یاد و خاطرنشان کرد: یکی از مزیت‌های تدوین بانک اطلاعاتی المان‌ها، جمع‌آوری جزییات عملکرد سازمان زیباسازی در زمینه مبلمان شهری است.