استاندارد‌سازی بیش از ۲هزارفقره انشعاب آب در شهرکر مانشاه

استاندارد‌سازی بیش از ۲هزارفقره انشعاب آب در شهرکر مانشاه مدیریت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه از اصلاح و توسعه ۷کیلومتر از محدوده بافت فرسوده کرمانشاه خبر داد و گفت: این حجم عملیات از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب […]

استاندارد‌سازی بیش از ۲هزارفقره انشعاب آب در شهرکر مانشاه

مدیریت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه از اصلاح و توسعه ۷کیلومتر از محدوده بافت فرسوده کرمانشاه خبر داد و گفت: این حجم عملیات از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه، نادرابراهیمی‌راد با بیان این مطلب که ۷٫۶کیلومتر اصلاح شبکه فاضلاب در محله‌های شریعتی، جعفرآباد، شاطرآباد، دولت‌آباد و ده‌مجنون از ابتدای سال جاری تاکنون انجام گرفته است.

وی افزود: ۱۵درصد اصلاح شبکه فاضلاب در بافت فرسوده محلات اربابی و سرچشمه در این مدت به اتمام رسیده است.

مدیریت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه به اقدامات انجام گرفته در حوزه اصلاح شبکه آب محلات شریعتی، منزه، بازرگانی و مصوری اشاره کرد و افزود: ۵۰ درصد از بافت فرسوده محلات سعدی، جوانشیر، اربابی و ۵۰ درصد از محله جعفرآباد اصلاح شبکه آب انجام گرفته است.

ابراهیمی راد تصریح کرد: ۴۰ درصد از محلات شاطرآباد و۶۰ درصد از اصلاح شبکه بافت فرسوده این محلات به اتمام رسیده است.

وی با بیان این مطلب که اصلاح شبکه آب راهی برای جلوگیری از هدررفت آب می‌باشد تأکید کرد بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۴ کیلومتر در بخش اصلاح شبکه آب و فاضلاب در شهر کرمانشاه انجام پذیرفته است.

مدیریت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه با اشاره به شبکه فرسوده کرمانشاه که حدود ۱۰۰۰کیلومتر می‌باشد افزود: سالانه بالغ بر۱۰ میلیارد تومان خسارت ناشی از تعمیر و نگهداری از تأسیسات شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه می‌باشد.

 

ابراهیمی راد تعداد مشترکین آب و فاضلاب شهر کرمانشاه را ۲۱۲ هزار مشترک عنوان کرد.