کمیته حریم‌بانی در شرکت توزیع برق غرب مازندران فعال می‌شود

کمیته حریم‌بانی در شرکت توزیع برق غرب مازندران فعال می‌شود در راستای بهبود وضعیت پیک بار شبکه و کاهش تلفات، در چهارمین جلسه کمیته بهبود بهره‌برداری شرکت توزیع برق غرب مازندران در فعالسازی کمیته حریم بانی تأکید شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، فرح‌زاد در این جلسه که با حضور مدیران و رؤسای بهره‌برداری امورهای ۸گانه شرکت […]

کمیته حریم‌بانی در شرکت توزیع برق غرب مازندران فعال می‌شود

در راستای بهبود وضعیت پیک بار شبکه و کاهش تلفات، در چهارمین جلسه کمیته بهبود بهره‌برداری شرکت توزیع برق غرب مازندران در فعالسازی کمیته حریم بانی تأکید شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، فرح‌زاد در این جلسه که با حضور مدیران و رؤسای بهره‌برداری امورهای ۸گانه شرکت برگزار شد، در سخنانی با تأکید بر اهمیت رعایت مسایل ایمنی از سوی همکاران، اظهار داشت: رعایت مسایل و موارد ایمنی در کنار سرعت و دقت عمل ما را از درگیر شدن با مشکلات بعدی مصون می‌سازد.

وی تصریح کرد: آموزش مسایل حریم برای مدیران و رؤسای بهره‌برداری و همچنین سیمبانان باید با دقت نظر و شتاب بیش‌تری صورت گیرد.

رمضان‌خسروی‌فر، معاون بهره‌برداری شرکت نیز ضمن تقدیر از برپایی جشن یاوران کاهش تلفات و بازخوردهای مثبت ناشی از آن، گفت: این مراسم و برنامه‌های اینچنینی در حفظ و تقویت روحیه همکاران و افزایش بازدهی کار آن‌‌ها تأثیر شگرفی دارد.

وی به برگزاری مطلوب چهار طرح جهادی طرح جهادی تعمیرات شبکه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با حمایت‌های مدیرعامل و همراهی و همکاران در کل شرکت شاهد اجرای شایسته این طرح‌ها در ۴ امور تنکابن، محمودآباد، نور و نوشهر بودیم و به زودی در ۴ امور دیگر نیز این طرح اجرا می‌شود.

احمدجعفری، مدیر دفتر فنی شرکت در سخنانی با اشاره به ضرورت حل مشکلات حریم برق، گفت: به موجب تسریع در رفع مشکلات حریم شبکه‌های برق، فعالسازی کمیته حریم‌بانی در اولویت برنامه‌های بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: ضرورت بهره‌گیری تمامی همکاران فنی از بازشناسی مسایل حریم همواره مورد تأکید بوده و برنامه‌ریزی برای برگزاری این دوره‌ها انجام شده است.

مطهری، مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت نیز در سخنانی با تقدیر از زحمات همکاران در اجرای مطلوب طرح‌های تعمیرات، گفت: اجرای این طرح‌ها، به حفظ آمادگی و بهبود عملکرد ما در زمان بحران کمک به‌سزایی می‌کند.

وی اضافه کرد: در این طرح‌ها نقاط و فیدرهایی که دارای مشکلات حاد و عدیده هستند انتخاب شده و با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از همکاران امور ۸گانه و ستادی نسبت به رفع مشکلات موجود در کوتاه‌‌‌ترین زمان اقدام عملیاتی و ترمیمی انجام می‌شود.

 

مطهری با بیان این که امسال پیک بار شبکه در زمان‌های مختلف رخ داد، افزود: بیش‌ترین پیک بار شبکه در تاریخ ۲۶ مرداد رخ داد که با دقت نظر و اهتمام همکاران در امورها، با کم‌ترین خاموشی از آن گذر کردیم.