مردم فریب تماس‌های تلفنی برای فروش سیم کارت را نخورند

مردم فریب تماس‌های تلفنی برای فروش سیم کارت را نخورند      روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمانشاه اعلام کرد: مردم فریب تماس‌های تلفنی برای فروش سیم کارت را نخورند. به گزارش مناقصه‌مزایده، مدتی است که افرادی نا‌شناس که بعضاً خود را از کارکنان دفا‌تر پیش خوان و حتی از کارکنان شرکت مخابرات معرفی می‌کنند، با […]

مردم فریب تماس‌های تلفنی برای فروش سیم کارت را نخورند     

روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمانشاه اعلام کرد: مردم فریب تماس‌های تلفنی برای فروش سیم کارت را نخورند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مدتی است که افرادی نا‌شناس که بعضاً خود را از کارکنان دفا‌تر پیش خوان و حتی از کارکنان شرکت مخابرات معرفی می‌کنند، با فریب شهروندان اقدام به کلاهبرداری از مشترکان می‌نمایند و این در حالی است که برخی از این فریب‌خوردگان، شرکت مخابرات را عامل این امر می‌دانند در حالی که شرکت مخابرات قبلاً در این خصوص هشدار داده است.

این افراد ضمن تماس با مشترکان، آنان را برنده یک عدد سیم کارت رند همانند سیم کارت فعلی خود معرفی می‌نمایند و با داشتن روابط عمومی بالا سعی در فریب شهروندان دارند که متأسفانه در بسیاری از مواقع، شاهد رسیدن این اشخاص به اهدافشان هستیم.

حسین‌آتشکاری، مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمانشاه در این باره گفت: افرادی که خود را نماینده شرکت مخابرات می‌نامند، در تماس‌های تلفنی خود با اعلام این مطلب که از طرف مخابرات تماس گرفته و سیم‌کارت‌هایی ویژه با امکاناتی خاص از قبیل: پایین بودن هزینه مکالمه، ارتباط بین‌المللی رایگان، اینترنت پرحجم و ارزان را در اختیار دارند، مردم را تشویق به خرید این سیم‌کارت‌‌ها با قیمت‌هایی چند برابر بازار می‌کنند.

حسین‌آتشکاری بیان کرد: دفا‌تر پیشخوان دولت و نمایندگی‌های مجاز همراه اول تنها مراجع قانونی فروش سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری همراه اول بوده که دارای نرخ قانونی و مشخص هستند.

وی بیان کرد: بدیهی است شرکت مخابرات استان کرمانشاه در قبال خرید سیم‌کارت‌هایی که از طریق تلفنی و بازاریابی عرضه می‌شود هیچ‌گونه مسؤولیتی ندارد.

آتشکاری در پایان افزود: از هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود به چنین تماس‌هایی پاسخ مثبت ندهند، زیرا برای فروش سیم‌کارت‌های همراه اول هیچ گونه تماس تلفنی ازسوی مخابرات گرفته نمی‌شود.

 

وی به چنین تماس گیرندگانی توصیه کرد، دست از این گونه اقدامات‌ بردارند، زیرا این اقدام می‌تواند مصداق کلاهبرداری باشد که قانون برای آن مجازات‌های سنگینی در نظر گرفته است