انتقال ۵۵ خودروی اسقاطی به پارکینگ

در ۶ ماهه نخست سال جاری صورت گرفت انتقال ۵۵ خودروی اسقاطی به پارکینگ مدیر اداره اجراییات شهرداری کرمان از انتقال ۵۵ خودروی اسقاطی در ۶ ماه نخست سال جاری به پارکینگ خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، محمدرضانارویی با اشاره به اخطار کتبی اجراییات شهرداری […]

در ۶ ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

انتقال ۵۵ خودروی اسقاطی به پارکینگ

مدیر اداره اجراییات شهرداری کرمان از انتقال ۵۵ خودروی اسقاطی در ۶ ماه نخست سال جاری به پارکینگ خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، محمدرضانارویی با اشاره به اخطار کتبی اجراییات شهرداری به مالکان ۹۰ دستگاه خودروی اسقاطی در ۶ ماه نخست سال جاری گفت: ۷۲ دستگاه خودرو نیز توسط نماینده دادستان صورت‌جلسه شده است. وی با بیان این که به مالکان خودروهای اسقاطی ۷۲ ساعت مهلت داده می‌شود، افزود: در صورت عدم توجه مالکان به اخطارهای کتبی اجراییات شهرداری، خودروی ر‌ها شده طی صورت‌جلسه نماینده دادستان و هماهنگی با بازپرس شعبه ۱۱ دادسرای عمومی به پارکینگ منتقل می‌شود.

نارویی با اشاره به ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها تأکید کرد: طبق این قانون، سد معبر «تصرف‌عدوانی» محسوب شده و شهرداری به عنوان مالک معابر عمومی می‌تواند از طریق مراجع قانونی از این اشخاص شکایت کند.

 

گفتنی است طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌رو‌ها و استفاده غیرمجاز آن‌ها و میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد نمودن معابر و اماکن مذکور به وسیله مأموران خود اقدام کند.