بازدید از تأسیسات آبفای جنوب غربی

با حضور معاونت نظارت بر بهره‌برداری آبفای استان تهران انجام شد بازدید از تأسیسات آبفای جنوب غربی به منظور بررسی وضعیت موجود تأسیسات در جنوب غربی استان تهران، معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای استان تأسیسات این شرکت را بازدید و مورد ارزیابی قرارداد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب […]

با حضور معاونت نظارت بر بهره‌برداری آبفای استان تهران انجام شد

بازدید از تأسیسات آبفای جنوب غربی

به منظور بررسی وضعیت موجود تأسیسات در جنوب غربی استان تهران، معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای استان تأسیسات این شرکت را بازدید و مورد ارزیابی قرارداد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران در این بازدید که با حضور معاون و مدیران نظارت بر بهره‌برداری آبفای استان و همچنین معاون نظارت بر بهره‌برداری و مدیران زیرمجموعه آبفای جنوب‌غربی همراه بود معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای استان ضمن بررسی پیشرفت پروژه‌های WSP (پروژه‌های علاج‌بخشی) در راستای ارتقای سطح کیفی آب آشامیدنی، به بازدید از تأسیسات موجود بهره‌برداری در آبفای جنوب غربی پرداخته و مشکلات و موانع پیش رو را مورد بررسی و ارزیابی قرارداد.

عبدالحمیدتوکلی‌بینا ضمن پراهمیت خواندن بهره‌برداری بهینه از تأسیسات موجود طی سخنانی یادآور شد: نوع نگاه و تلاش مجموعه نظارت بر بهره‌برداری می‌بایست در راستای ارتقای کمی و کیفی وضعیت آب آشامیدنی باشد و بتوانیم از کم‌ترین امکانات و داشته‌های موجود، حداکثر بهره‌برداری ممکن را ببریم.

 

شایان ذکر است: در این بازدید تأسیسات مخزن و پست امداد فاضلاب شهرک واوان، ایستگاه لیفت (بالابر) فاضلاب شهرک امام حسین (ع)، مخزن و ایستگاه پمپاژ شهر صالحیه، مخزن ۴۰ هزار مترمکعبی شهید ملکی شهر پرند، ایستگاه پمپاژ رضی آباد و همچنین مخازن رضی آباد و گلدسته مورد بازدید قرار گرفت.