تشکیل کمیته راهبری اقتصاد مقاومتی در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد

تشکیل کمیته راهبری اقتصاد مقاومتی در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد با هدف جاری‌سازی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، از سوی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد، کمیته راهبری اقتصاد مقاومتی در این مجتمع گازی تشکیل گردید. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد، مدیر عملیات و مسؤول این کمیته در این خصوص […]

تشکیل کمیته راهبری اقتصاد مقاومتی در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد

با هدف جاری‌سازی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، از سوی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد، کمیته راهبری اقتصاد مقاومتی در این مجتمع گازی تشکیل گردید.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد، مدیر عملیات و مسؤول این کمیته در این خصوص گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده، در تلاش هستیم تا ضمن تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، برای توسعه و رسیدن به پیشرفت همسو با اهداف و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در پالایشگاه گاز شهیدهاشمی‌نژاد گام ‌برداریم.

محمدفرزانه‌مقدم افزود: در بندهای مختلف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور کماکان اهمیت راهبردی در اقتصاد کشور دارد به‌طوری که بندهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به این حوزه راهبردی صنعت و اقتصاد اختصاص یافته است.

 

وی تصریح کرد: مدیران و کارکنان پالایشگاه خانگیران با رویکرد اقتصاد مقاومتی، چشم‌انداز، مأموریت، استراتژی‌های خود را بازنگری نموده و در حوزه‌های مختلف عملیاتی، خودکفایی، بهره‌مندی از ظرفیت‌های نیروی انسانی، افزایش ارزش افزوده، ارتقای بهره‌وری در این شرکت تلاش می‌نمایند