انتصاب مدیر امور توزیع برق شهرستان نور

انتصاب مدیر امور توزیع برق شهرستان نور در مراسم ویژه‌ای با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسؤولان و مدیران شهرستان نور، احمد‌فلاح‌نژاد به عنوان مدیر امور توزیع برق این شهرستان معرفی و منصوب شد. به گزارش مناقصه مزایده،فرح‌زاد در آغاز این مراسم، در سخنانی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات و […]

انتصاب مدیر امور توزیع برق شهرستان نور

در مراسم ویژه‌ای با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسؤولان و مدیران شهرستان نور، احمد‌فلاح‌نژاد به عنوان مدیر امور توزیع برق این شهرستان معرفی و منصوب شد.

به گزارش مناقصه مزایده،فرح‌زاد در آغاز این مراسم، در سخنانی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات و عملکرد مهندس محمد شمس در دوران مدیریت امور برق نور، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های خوب و ارزشمند مهندس شمس و همکاران ایشان، کارنامه قابل قبولی در ارایه خدمات به مشترکان از خود بر جای گذاشتند.

وی با بیان این‌که شهرستان نور به عنوان یک منطقه استراتژیک و مهم در سطح غرب مازندران به شمار می‌رود، تصریح کرد: اقدامات مجدانه‌ای در زمینه کاهش تلفات و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز در سطح امورهای شرکت به ویژه امور برق نور انجام شده که البته همچنان در حال پیگیری است.

فرح‌ز‌اد در بخش دیگری از سخنان خود، موضوع ماده هشت را یکی از مسایل و مشکلات فراروی صنعت برق در منطقه غرب مازندران عنوان کرد و افزود: از تمامی مسؤولان و مدیران ذی‌ربط تقاضا داریم تا با اقدامات راهبردی و تعیین راهکار قانونی، این مشکل را از سر راه صنعت ‌بردارند.

وی در خصوص بحران طوفان اخیر در شهرستان‌های نور و محمودآباد گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی مهندس شمس و همکاران ایشان در کنار همکاران ستادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حداقل خاموشی این بحران را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

در ادامه مراسم، خنجری، فرماندار شهرستان نور نیز در سخنانی، صنعت برق را زیر ساخت توسعه برشمرد و اظهار داشت: شهرستان نور با توجه به وسعت و گستردگی خاص خود، همواره پذیرای فعالان اقتصادی در کنار گردشگران و مسافران محترم بوده و توانسته خدمات خوبی در تمامی زمینه‌ها ارایه کند.

وی ادامه داد: یکی از سازمان‌های فعال و پیشرو در ارایه خدمات به مردم، بی‌شک توزیع برق است که همواره در تمامی عرصه‌ها به ویژه در بحران سیل ویرانگر بلده و همچنین طوفان بی‌سابقه اخیر حضوری چشمگیر و به موقع داشتند که شایسته تقدیر می‌باشد.

در انتهای مراسم، فلاح‌نژاد نیز با بیان این‌که شهرستان نور یکی از پهناور‌ترین شهرستان‌های استان می‌باشد، گفت: کاهش تلفات و کاهش خاموشی‌ها و همچنین افزایش بهره‌وری در کنار تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های کاری من می‌باشد.

گفتنی است، شمس نیز در ابتدای این مراسم به ارایه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های خود در دوران مدیریت خود پرداخت.

در انتهای مراسم با اهدای هدایای ویژه‌ای از مهندس شمس تقدیر و حکم انتصاب فلاح‌نژاد نیز به ایشان تقدیم شد.