برگزاری سمینار آموزشی بازار برق و بورس انرژی در شرکت توزیع برق غرب مازندران

برگزاری سمینار آموزشی بازار برق و بورس انرژی در شرکت توزیع برق غرب مازندران سمینار آموزشی بازار برق و بورس انرژی با حضور مهندس‌باقری، مدیر دفتر توسعه بازار برق و هماهنگی بورس انرژی مدیریت شبکه برق ایران در شرکت توزیع برق غرب مازندران برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، لادن‌فقیه‌نصیری، مدیر دفتر بازار برق شرکت در […]

برگزاری سمینار آموزشی بازار برق و بورس انرژی در شرکت توزیع برق غرب مازندران

سمینار آموزشی بازار برق و بورس انرژی با حضور مهندس‌باقری، مدیر دفتر توسعه بازار برق و هماهنگی بورس انرژی مدیریت شبکه برق ایران در شرکت توزیع برق غرب مازندران برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، لادن‌فقیه‌نصیری، مدیر دفتر بازار برق شرکت در سخنانی اظهار داشت: با توجه به رشد مبالغ اختصاصی به خرید در بورس انرژی و نرخ‌های جدید تأمین وجه شرکت‌های توزیع، سمینار مذکور با هدف آشنایی با ساختار بازار برق و همچنین نحوه خرید از بورس انرژی در محل ستاد شرکت برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این برنامه یکروزه ضمن بررسی عملکرد بازار برق شرکت توزیع برق غرب مازندران، در خصوص تاریخچه شکل‌گیری بورس‌ها، تفاوت بازار برق و بورس انرژی مواردی بیان شد.

فقیه‌نصیری ادامه داد: بررسی تاریخچه ایجاد بازار برق در دنیا، اهداف شرکت مدیریت شبکه، ارکان بازار برق ایران، شیوه‌های فروش برق در بازار برق ایران و روند فروش برق در قراردادهای تبدیل انرژی توانیر از جمله موارد مطرح شده در این سمینار بود.

گفتنی است در این جلسه، مدیرعامل، معاونان بهره‌برداری، برنامه‌ریزی و مالی و جمعی از مدیران و کارشناسان ذی‌ربط حضور داشتند.