کسب رتبه دوم HSE شرکت‌های پالایشی کشور توسط پالایشگاه خانگیران

کسب رتبه دوم HSE شرکت‌های پالایشی کشور توسط پالایشگاه خانگیران رییس ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از کسب رتبه دوم HSE در بین شرکت‌های پالایش گاز در سال ۱۳۹۴ خبر داد.  به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، سید اسماعیل قادری با اعلام این خبر […]

کسب رتبه دوم HSE شرکت‌های پالایشی کشور توسط پالایشگاه خانگیران

رییس ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از کسب رتبه دوم HSE در بین شرکت‌های پالایش گاز در سال ۱۳۹۴ خبر داد.

 به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، سید اسماعیل قادری با اعلام این خبر افزود: ارتقای شاخص‌های ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل، برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست، کنترل بهینه آلاینده‌های زیست‌محیطی، تعریف و اجرای پروژه‌های پژوهشی مرتبط با ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل، افزایش شاخص آموزش به‌کارکنان، تعدد تمرینات و مانورها، افزایش تعداد بازرسی‌های پیشگیرانه از حوادث زمینه‌ساز کسب رتبه دوم HSE در بین شرکت‌های پالایش گاز کشور شده است.

 وی ضمن تبریک به کلیه کارکنان ساعی و پرتلاش این مجموعه تصریح‌کرد: چنین افتخاراتی تنها با همدلی، هم‌بستگی و مشارکت کلیه کارکنان در رعایت موازین بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل میسر شد.

قادری اظهار امیدواری‌کرد: همان‌گونه که در سال‌های گذشته شاهد کسب رتبه‌های برتر در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست بوده‌ایم، این روند در سال‌های آتی نیز مطابق با استراتژی‌های تدوین شده استمرار داشته باشد.

شایان ذکر است: گردهمایی خانواده ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست صنعت گاز کشور با گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی در مهرماه سال جاری برگزار گردید.

 

 گفتنی است: در سال گذشته نیز شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد موفق به کسب رتبه نخست HSE شد.