طرح جهادی تعمیرات شبکه‌های برق عباس‌آباد در غرب مازندران انجام شد

طرح جهادی تعمیرات شبکه‌های برق عباس‌آباد در غرب مازندران انجام شد مانور جهادی تعمیرات شبکه ی برق عباس‌آباد با نام جهادگر شهید مهندس بهمن‌شفیعی و با یاد و خاطره همکاران فقید بهره‌برداری امور برق عباس‌آباد مرحومان فرهنگ‌ازوجی، خسروابراهیمی و روح‌ا…شمسی، با حضور بیش از ۱۵۰ نفر در قالب ۲۳ اکیپ عملیاتی از امورهای ۸گانه و […]

طرح جهادی تعمیرات شبکه‌های برق عباس‌آباد در غرب مازندران انجام شد

مانور جهادی تعمیرات شبکه ی برق عباس‌آباد با نام جهادگر شهید مهندس بهمن‌شفیعی و با یاد و خاطره همکاران فقید بهره‌برداری امور برق عباس‌آباد مرحومان فرهنگ‌ازوجی، خسروابراهیمی و روح‌ا…شمسی، با حضور بیش از ۱۵۰ نفر در قالب ۲۳ اکیپ عملیاتی از امورهای ۸گانه و ستاد شرکت توزیع برق غرب مازندران در منطقه انجام شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، خسروی‌فر، معاون بهره‌برداری شرکت در سخنانی، اظهار داشت: در این طرح که در راستای اجرای مانورهای عملیاتی تعمیرات خطوط ناپایدار امور‌ها انجام می‌شود، بیش از ۴۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط عباس آباد ترمیم و اصلاح شد.

وی ادامه داد: گروه‌های عملیاتی از نخستین ساعات بامداد روز چهارشنبه ۱۴ شهریور در ۷ زون، ۲۳ شیت و ۵۲ نقطه عملیاتی حضور یافته و در یک اقدام هماهنگ و پس از بی‌برق شدن کامل فیدر مربوطه و انجام اقدامات ایمنی کامل، برنامه‌های از پیش تعیین شده را به اجرا در آوردند.

خسروی افزود: تعمیرات ترانس، اصلاح رابط‌های ورودی و خروجی قطع‌کننده‌ها و توقف‌های خط ۲۰ کیلوولت با کابل XLP، تعویض مقره و براکت، کات‌اوت‌های مستهلک، اصلاح جمپرها، تعویض برقگیر و تنظیم فلش خطوط، از جمله اقداماتی بود که به منظور پایداری شبکه و افزایش ضریب ایمنی خطوط در این پروژه انجام شد.

معاون بهره‌برداری شرکت خاطرنشان کرد: با توجه به توریستی بودن و وجود مراکز تجاری و صنعتی فعال در منطقه با انجام این عملیات که بر روی فیدر دریاگوشه انجام شد، علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان شبکه، از اعمال خاموشی‌های خواسته و یا ناخواسته در منطقه جلوگیری خواهد کرد.

 

وی افزود: فیدر مذکور خیابان‌های آزادگان از شهرک زرچین تا انتهای خیابان آزادگان، خیابان سی‌سرا از ابتدا تا انتهای روستای نارنج بندبن و قسمتی از روستای تیله کنار و همچنین خیابان تیلورسر شرقی را تحت‌پوشش خود قرار می‌دهد.