قطع یک رشته انشعاب غیرمجاز بر روی خط انتقال اصلی آب حیات

قطع یک رشته انشعاب غیرمجاز بر روی خط انتقال اصلی آب حیات  به دنبال اجرای سیاست‌های جلوگیری از هدررفت آب و در راستای حفاظت و ایمنی شبکه توزیع و احقاق حقوق حقه شرکت، طی بازدیدهای دوره‌ای کارشناسان امور مشترکین آب حیات با برداشت غیرمجاز آب در منطقه زرگان برخورد قانونی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیر […]

قطع یک رشته انشعاب غیرمجاز بر روی خط انتقال اصلی آب حیات

 به دنبال اجرای سیاست‌های جلوگیری از هدررفت آب و در راستای حفاظت و ایمنی شبکه توزیع و احقاق حقوق حقه شرکت، طی بازدیدهای دوره‌ای کارشناسان امور مشترکین آب حیات با برداشت غیرمجاز آب در منطقه زرگان برخورد قانونی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیر تأسیسات آبفا حیات با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش کارشناسان در خصوص برداشت آب از شبکه توسط یک فرد سودجو در منطقه زرگان به قطر دو اینچ به صورت غیرمجاز، پرسنل واحد مشترکین و حقوقی آب حیات پس از هماهنگی با نیروی انتظامی در محل حاضر و با فرد خاطی برخورد قانونی کردند.

حفیظ‌ا…‌بندار تأکید کرد: پس از بررسی و شناسایی اشخاص متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: فرد خاطی ضمن استفاده غیرقانونی و آسیب رسانی به شبکه آب حیات اقدام به تأسیس پرورش ماهی نموده بود.

بندار همچنین در ادامه عملیات شناسایی انشعابات غیرمجاز به کشف و جمع‌آوری یک فقره انشعاب غیرمجاز در منطقه مسیر شوشتر و ۳ فقره انشعاب غیرمجاز در منطقه کوت‌نواصر اشاره کرد.

وی تعویض شیرپروانه‌ای ۳۰۰ پمپ شماره ۴ اهواز، جابه‌جایی دکل فروش آب، تعمیر کنتور دیجیتال تأسیسات اهواز، تعمیر شکستگی خط انتقال در مناطق روستایی ابوهیه، ایست بازرسی آبادان را از دیگر اقدامات تأسیسات آب حیات عنوان کرد.

گفتنی است: در جهت صیانت از آب آشامیدنی در شهرهای تحت پوشش شرکت آبفای خوزستان، موضوع شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و همچنین جبران خسارت وارده به شبکه در دستور کار قرار گرفته و با جدیت در حال انجام است.