بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های در دست احداث رامهرمز، ایذه و هفتگل

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های در دست احداث رامهرمز، ایذه و هفتگل  وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر دو روزه خود به خوزستان، به شهرستان‌های رامهرمز، هفتگل و ایذه رفت و ضمن افتتاح، ازچند پروژه راهی این مناطق بازدید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، عباس آخوندی در ادامه برنامه بازدید از پروژه‌های راهسازی […]

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های در دست احداث رامهرمز، ایذه و هفتگل

 وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر دو روزه خود به خوزستان، به شهرستان‌های رامهرمز، هفتگل و ایذه رفت و ضمن افتتاح، ازچند پروژه راهی این مناطق بازدید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، عباس آخوندی در ادامه برنامه بازدید از پروژه‌های راهسازی استان خوزستان پس از افتتاح کمربندی غرب اهواز، به منظور بازدید از کمربندی رامهرمز و محور هفتگ‌-‌باغ‌ملک-‌ایذهـدهده با بالگرد به رامهرمز رفت.

در بازدید از محور رامهرمز- بهبهان، ۶ کیلومتر از محور حدفاصل ۳‌راهی کوپال-‌رامشیر و ۵ کیلومتر از پروژه ۴ خطه رامهرمز-‌بهبهان افتتاح شد.

همچنین وزیر راه و شهرسازی از احداث قطعه اول رامهرمز-‌میرداوود-‌باغ‌ملک به طول ۷٫۱ کیلومتر و باند دوم رامهرمز‌-‌بهبهان بازدید کرد.

در ادامه ضمن بازدید از محور هفتگل-‌باغ‌ملک-‌ایذه، باند دوم محدوده ابوسید به هفتگل به طول ۱۲ کیلومتر و راه اصلی معروف به پاشنه زاگرس در محدوده ایذه با حضور آخوندی افتتاح شد.

 

وزیر راه و شهرسازی همچنین از واریانت ازگیل-‌کارون ۳ به طول ۲۵ کیلومتر، پل هلایجان و راه‌های ارتباطی آن به طول ۲٫۵ کیلومتر بازدید کرد.