حضور پالایشگاه خانگیران در فرایند ارزیابی هشتمین جایزه ملی تعالی منابع انسانی

حضور پالایشگاه خانگیران در فرایند ارزیابی هشتمین جایزه ملی تعالی منابع انسانی مدیر منابع انسانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از برگزاری فرایند ارزیابی هشتمین جایزه ملی تعالی منابع انسانی در این شرکت خبر داد. به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، علی اصغر عطار مقدم با اعلام این […]

حضور پالایشگاه خانگیران در فرایند ارزیابی هشتمین جایزه ملی تعالی منابع انسانی

مدیر منابع انسانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از برگزاری فرایند ارزیابی هشتمین جایزه ملی تعالی منابع انسانی در این شرکت خبر داد.

به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، علی اصغر عطار مقدم با اعلام این خبر افزود: منابع انسانی محور تعالی سازمان است و نقش فعالی در توسعه فرهنگ سازمانی دارد و به عنوان یک الگوی رفتاری عمل می‌کند.

وی اظهارداشت: این شرکت در جهت تحقق چشم‌انداز و پیاده‌سازی اهداف استراتژیک خود به‌ویژه در حوزه توسعه سرمایه انسانی و سازمانی اقدام به پیاده‌سازی مدل تعالی منابع انسانی و نیز شرکت در فرایند ارزیابی این مدل نموده است.

عطار مقدم تصریح‌کرد: در تلاش هستیم به منظور توسعه و بالندگی سرمایه‌های انسانی، شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی منابع انسانی، شناسایی موارد قابل بهبود و تقویت نقاط قوت، ارتقا و توسعه مشارکت کارکنان، افزایش خلاقیت و تعهد و اعتماد کارکنان با عزم بیش‌تری گام‌ برداریم.