آغاز ممیزی شرکت توزیع برق غرب مازندران با حضور ممیزان شرکت توانیر

آغاز ممیزی شرکت توزیع برق غرب مازندران با حضور ممیزان شرکت توانیر با حضور ممیزان شرکت توانیر و به منظور انطباق یا عدم انطباق عملکرد با قوانین و مقررات در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف، ممیزی شرکت توزیع برق غرب مازندران در طول ۳ روز انجام می‌شود. به گزارش مناقصه مزایده، حوزه‌های معاونت‌های برنامه‌ریزی و مهندسی، […]

آغاز ممیزی شرکت توزیع برق غرب مازندران با حضور ممیزان شرکت توانیر

با حضور ممیزان شرکت توانیر و به منظور انطباق یا عدم انطباق عملکرد با قوانین و مقررات در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف، ممیزی شرکت توزیع برق غرب مازندران در طول ۳ روز انجام می‌شود.

به گزارش مناقصه مزایده، حوزه‌های معاونت‌های برنامه‌ریزی و مهندسی، بهره‌برداری و دیسپاچینگ، منابع انسانی و مالی و پشتیبانی و دفاتر فروش و خدمات مشترکین، ایمنی، روابط‌عمومی، فن‌آوری اطلاعات، حقوقی و گروه‌های مدیریت مصرف و تحقیقات از جمله بخش‌های مورد پایش گروه ممیزان بودند که ظرف دو روز و به صورت هماهنگ مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.

در مراسم افتتاحیه ممیزی، مهندس فرح‌زاد، مدیرعامل شرکت با ارایه گزارشی از فعالیت‌های شرکت در سخنانی اظهارداشت: با توجه موقعیت خاص غرب مازندران به جهت گردشگرپذیر بودن و متغیر بودن جمعیت این منطقه، همواره همکاران شرکت توزیع برق غرب مازندران در راستای ارایه خدمات بهینه به مشتریان و مشترکان تلاش می‌کنند.

وی تصریح‌کرد: این شرکت توزیع برق غرب مازندران با داشتن نیروهای جوان و متعهد همواره در راستای اجرای دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های ابلاغی و تأمین اهداف و چشم‌انداز صنعت برق و شرکت توانیر گام‌های مهم و اساسی برداشته و حرکت می‌کند.

 

گفتنی است در این مراسم مهندس مجتبی علیرضاپور، مشاور مدیرعامل شرکت توانیر و سرپرست گروه ممیزان نیز در سخنانی با بیان این که انجام ممیزی برای شناسایی و رفع نقاط قابل بهبود است، اظهارداشت: بررسی فعالیت‌های همکاران از سوی گروه ممیزی، فرصتی است برای تبادل‌ نظر، انتقال تجربه و بازنگری در اجرای صحیح دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی شرکت توانیر است.