بازدید نخبگان و استعدادهای برتر خراسان رضوی از پالایشگاه خانگیران

با هدف مشارکت نخبگان در طرح‌های صنعت نفت انجام شد بازدید نخبگان و استعدادهای برتر خراسان رضوی از پالایشگاه خانگیران جمعی از نخبگان عضو بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی در راستای آشنایی با چالش‌های حوزه صنعت نفت و گاز از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد بازدید کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط […]

با هدف مشارکت نخبگان در طرح‌های صنعت نفت انجام شد

بازدید نخبگان و استعدادهای برتر خراسان رضوی از پالایشگاه خانگیران

جمعی از نخبگان عضو بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی در راستای آشنایی با چالش‌های حوزه صنعت نفت و گاز از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد بازدید کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد، مدیر عملیات این شرکت در این دیدار با معرفی پالایشگاه خانگیران گفت: این مجتمع گازی به‌عنوان تنها پالایشگاه شرق کشور و تأمین‌کننده انرژی گاز طبیعی حوزه شمال شرق کشور مطرح است.

محمدفرزانه‌مقدم با بیان این‌که این شرکت روزانه توان تولید ۶۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی را دارد افزود: با توجه به حجم ذخیره‌سازی گاز طبیعی در مخزن شوریجه و در پیش بودن فصل زمستان، پالایشگاه خانگیران در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به عموم هموطنان قرار دارد.

وی بیان داشت: متخصصان داخلی و مشاوران جوان پالایشگاه گاز شهیدهاشمی‌نژاد آماده هرگونه همکاری با بنیاد نخبگان استان در طرح‌ها و پروژه‌های صنعت نفت و گاز هستند.

همچنین در ادامه این بازدید سرپرست و نماینده بنیاد نخبگان خراسان رضوی طی سخنانی گفت: بنیاد نخبگان استان در سال ۹۳ راه‌اندازی شد و در حال حاضر جزو بنیادهای پیشتاز در حوزه نخبه پروری می‌باشد.

جواد داوودیان افزود: در حال حاضر حدود یک هزار نخبه و استعداد برتر و مخترع از جوانان استان در حوزه‌های علوم پایه، المپیاد و جشنواره‌ها، فنی و مهندسی و مهارتی، تحت‌پوشش بنیاد نخبگان خراسان‌رضوی قراردارند.

وی در پایان این دیدار تأکید کرد: مقرر شد نخبگان و استعدادهای برتر در گروه‌های تیمی و تخصصی از سوی بنیاد نخبگان استان به پالایشگاه خانگیران معرفی و در جلسات مشترک، راهکار‌ها و زمینه‌های مشارکت نخبگان بررسی و ارایه شود.