ساخت دستگاه شیر کنترل دمای کوره گاز واحد نم‌زدایی ذخیره‌سازی شوریجه

با همت متخصصان داخلی در پالایشگاه خانگیران صورت گرفت ساخت دستگاه شیر کنترل دمای کوره گاز واحد نم‌زدایی ذخیره‌سازی شوریجه کارشناس ارشد تعمیرات ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از ساخت دستگاه شیر کنترل دمای کوره گاز احیای واحد نم‌زدایی ذخیره‌سازی شوریجه در این شرکت خبر داد. به گزارش مناقصه مزایده به نقل از […]

با همت متخصصان داخلی در پالایشگاه خانگیران صورت گرفت

ساخت دستگاه شیر کنترل دمای کوره گاز واحد نم‌زدایی ذخیره‌سازی شوریجه

کارشناس ارشد تعمیرات ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از ساخت دستگاه شیر کنترل دمای کوره گاز احیای واحد نم‌زدایی ذخیره‌سازی شوریجه در این شرکت خبر داد.

به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، حسام‌الدین کماری علایی با اعلام این خبر افزود: این شیر کنترل کوره که توسط یکی از شرکت‌های خارجی ساخته و نصب شده بود، اخیراً دچار اشکال شده بود و باعث از سرویس خارج شدن این واحد نم‌زدایی شد.

وی اظهارداشت: تعمیر و تأمین دستگاه به هیچ وجه امکان‌پذیر نبود.

علایی تصریح‌کرد: با شدت گرفتن برودت هوا و نیاز شدید عملیاتی برای سرویس قراردادن این واحد نم‌زدایی، همکاران واحد ابزار دقیق با تلاش شبانه‌روزی اقدام به بررسی، طراحی در بخش سخت‌افزار و مطالعه برنامه و باز طراحی در بخش نرم‌افزار این دستگاه در مدت زمان کوتاهی اقدام نمودند.

وی بیان‌کرد: طراحی این پروژه با استفاده از دانش فنی، ابتکار و همت متخصصان ابزار دقیق در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد و با استفاده از مهندسی معکوس صورت گرفت که این مهم باعث در مدار قرار گرفتن این واحد نم‌زدایی شد.

 

کارشناس ارشد تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه خانگیران اضافه ‌کرد: شیر کنترل دمای کوره گاز احیا وظیفه کنترل ترکیب هوا و سوخت را برعهده دارد و این دستگاه در حال حاضر بر روی کوره نصب و عملیاتی شده است.