پژوهش نیاز جدی سازمان‌ها برای سازگاری با تغییرات محیطی است

پژوهش نیاز جدی سازمان‌ها برای سازگاری با تغییرات محیطی است اعضای کمیته پژوهش منطقه البرز در راستای برنامه‌ریزی و هماهنگی اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش با حضور مدیر منطقه تشکیل جلسه دادند.  به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، ابراهیم توسلی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی […]

پژوهش نیاز جدی سازمان‌ها برای سازگاری با تغییرات محیطی است

اعضای کمیته پژوهش منطقه البرز در راستای برنامه‌ریزی و هماهنگی اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش با حضور مدیر منطقه تشکیل جلسه دادند.

 به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، ابراهیم توسلی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز پژوهش را یکی از محوری‌‌‌ترین و اصلی‌‌‌ترین منابع برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در سازمان دانست که مدیران می‌توانند از نتایج و یافته‌های پژوهشی و تحقیقات برای پیشبرد اهداف سازمان بهره گیرند.

 توسلی بیان کرد امروزه سازمان‌ها به‌طور مستمر تحت‌تأثیر تغییرات محیطی هستند از این رو برای سازگاری با این تغییرات و ماندگاری در عرصه رقابت نیاز جدی به پژوهش دارند.

 وی جایگاه پژوهش در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز را خوب ارزیابی کرد و افزود: تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه نیاز به تلاش بیش‌تر، رفع موانع موجود و ایجاد انگیزه در کارکنان برای انجام فعالیت‌های پژوهشی دارد.

اعضاء کمیته پژوهشی منطقه البرز پس از بحث و تبادل نظر در راستای اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش مواردی را به تصویب رساندند که از مهم‌ترین این موارد می‌توان به برگزاری مسابقه ایده‌های پژوهشی برتر، انتخاب و تقدیر از پژوهشگر و واحد پژوهشی برتر با بررسی و ملاک قراردادن آثار ارایه شده شامل مقالات، ترجمه‌ها، پایان‌نامه‌های انجام شده و میزان تعامل و همکاری با کمیته پژوهش منطقه از آذرماه سال گذشته تاکنون اشاره کرد.

 

شایان ذکر است منطقه البرز در سال گذشته موفق به کسب رتبه اول پژوهش در بین مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران شده است. همه ساله از تاریخ ۲۵ آذرماه لغایت دوم دی ماه به عنوان هفته پژوهش نام‌گذاری شده است.