احداث تصفیه‌خانه پرند در دست انجام است

با اعتباری معادل ۴۰۰ میلیارد ریال احداث تصفیه‌خانه پرند در دست انجام است طی دهه فجر امسال مدول اول تصفیه‌خانه پرند به منظور تصفیه فاضلاب با ظرفیت جمعیتی معادل ۱۷۳ هزار نفر به بهره‌برداری خواهد رسید. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب‌غربی استان تهران مدیرعامل این شرکت با […]

با اعتباری معادل ۴۰۰ میلیارد ریال

احداث تصفیه‌خانه پرند در دست انجام است

طی دهه فجر امسال مدول اول تصفیه‌خانه پرند به منظور تصفیه فاضلاب با ظرفیت جمعیتی معادل ۱۷۳ هزار نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب‌غربی استان تهران مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر مذکور اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی‌های زمان‌بندی شده مبنی بر بهره‌برداری از طرح تصفیه‌خانه پرند و راه‌اندازی این طرح ملی در سال جاری، لذا در همین خصوص و به لحاظ اقدامات صورت گرفته مدول اول این تصفیه‌خانه طی بهمن ماه امسال و در دهه مبارکه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

سیدمهدی‌موسوی با اشاره به مشخصات کلی این پروژه خاطرنشان ساخت: طرح تصفیه‌خانه پرند با اعتباری معادل ۴۰۰ میلیارد ریال از محل طرح‌های عمرانی و ملی جمعاً در ۳ مدول و به میزان تصفیه فاضلاب جمعیتی معادل ۵۲۰ هزار نفر در دست انجام می‌باشد که مدول اول این طرح با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی و برای جمعیتی معادل ۱۷۳ هزار نفر در حال انجام است و مطابق برنامه زمان‌بندی شده طی بهمن ماه جاری اتمام و رسماً وارد مرحله بهره‌برداری خواهد شد.

رییس هیأت مدیره آبفای جنوب‌غربی یاد آور شد: مطابق توافق صورت گرفته با بخش خصوصی پساب حاصله از این تصفیه‌خانه به نیروگاه رودشور و پرند منتقل می‌شود تا جهت راه‌اندازی سیکل بخار نیروگاه‌ها تأمین برق پرند مورد استفاده قرار گیرد.

 

موسوی در پایان اضافه کرد: پس از بهره‌برداری از مدول اول این طرح، عملیات راه‌اندازی مدول‌های دوم و سوم نیز مطابق برنامه زمان‌بندی شده اجرایی خواهد شد و امیدواریم با تأمین به موقع اعتبارات تخصیص یافته. دو مدول باقی‌مانده نیز مطابق برنامه زمان‌بندی شده به بهره‌برداری برسد.