اعطای نشان شهروند افتخاری تبریز به رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران

به پاس بیش از ۳ دهه تلاش در احیای حقوق شهروندی ایرانیان اعطای نشان شهروند افتخاری تبریز به رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران نشان شهروند افتخاری تبریز به رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اعطا شد. در حاشیه بیست‌ودومین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور که در شهر تبریز برگزار شد، نشان […]

به پاس بیش از ۳ دهه تلاش در احیای حقوق شهروندی ایرانیان

اعطای نشان شهروند افتخاری تبریز به رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران

نشان شهروند افتخاری تبریز به رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اعطا شد.

در حاشیه بیست‌ودومین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور که در شهر تبریز برگزار شد، نشان «شهروند افتخاری تبریز» به سیدعبدالوهاب‌سهل‌آبادی اعطا شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل در این آیین که با حضور قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس اتاق بازرگانی ایران، استاندار آذربایجان شرقی، شهردار و نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، شهردار تبریز با اشاره به خدمات سهل‌آبادی در ۳ دهه گذشته، گفت: وی یک شخصیت فرهیخته و تأثیرگذار در خدمت به جامعه کار و تولید است که به دور از منفعت‌طلبی‌های شخصی و گروهی، مطالبات بخش خصوصی را با جدیت پیگیری می‌نماید.

 

نجفی اعطای نشان شهروند افتخاری تبریز به وی را، یک مطالبه مردمی از مسؤولان دانست و افزود: ما در پاسخ به این مطالبه مردمی و همچنین براساس خواست صنعتگران و تولیدکنندگان کشور، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران را شهروند افتخاری شهر تبریز اعلام می‌کنیم.