صدور سند تفکیکی ۴۳ هکتار از اراضی شهرک صنعتی بندپی بابل

صدور سند تفکیکی ۴۳ هکتار از اراضی شهرک صنعتی بندپی بابل معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اخذ سند تفکیکی ۴۳ هکتار از اراضی شهرک صنعتی بندپی بابل خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، نیمادارایی گفت: دریافت سند یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت در ۳ سال […]

صدور سند تفکیکی ۴۳ هکتار از اراضی شهرک صنعتی بندپی بابل

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اخذ سند تفکیکی ۴۳ هکتار از اراضی شهرک صنعتی بندپی بابل خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، نیمادارایی گفت: دریافت سند یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت در ۳ سال اخیر بوده است که با پیگیری، تلاش و همکاری امور اراضی شرکت و اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان ۳۴۸ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی در دولت تدبیر و امید دارای سند تفکیکی شدند.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: در سال جاری نیز سند تفکیکی ۴۳ هکتار از اراضی شهرک صنعتی بندپی بابل اخذ شد.

دارایی بیان داشت: شهرک صنعتی بندپی بابل دارای ۱۴۶ هکتار زمین بوده که در فاز اول ۴۳ هکتار از این اراضی دارای سند تفکیکی شدند.

 

وی با اشاره به اهمیت سند تفکیکی در تولید و صنعت تصریح کرد: سرمایه‌گذاران در شهرک‌‌‌ها و نواحی صنعتی می‌توانند از سند تفکیکی به‌عنوان وثیقه بانکی به‌منظور دریافت تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند.