زیرساخت‌های لازم صنعت برق برای استقرار صنایع در شهرستان بافق ایجاد شده است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد تأکید کرد زیرساخت‌های لازم صنعت برق برای استقرار صنایع در شهرستان بافق ایجاد شده است محمد میررحیمی- محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل این شرکت در دیدار با فرماندار بافق با تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: شهرستان بافق به لحاظ پایداری شبکه و تنوع رده‌های ولتاژی، بهترین وضعیت را در بین […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد تأکید کرد

زیرساخت‌های لازم صنعت برق برای استقرار صنایع در شهرستان بافق ایجاد شده است

محمد میررحیمی- محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل این شرکت در دیدار با فرماندار بافق با تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: شهرستان بافق به لحاظ پایداری شبکه و تنوع رده‌های ولتاژی، بهترین وضعیت را در بین شهرستان‌های استان داراست.

به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده، وی یکی از عوامل مؤثر در پایداری بسیار خوب شهرستان بافق را ارتباط ۳‌طرفه با نیروگاه‌های کرمان، قائن خراسان و نیروگاه‌های یزد دانست.

این مقام مسؤول در صنعت برق استان با اشاره به افتتاح پست ۴۰۰ کیلو ولت نخلستان بافق در سفر ریاست جمهوری به استان یزد، افزود: این پست نقش بسیار مؤثری در پایداری شبکه برق استان یزد ایفا می‌کند.

صباغزادگان تأمین برق پایدار و مطمئن برای مردم را از رسالت‌های شرکت برق منطقه‌ای یزد دانست و گفت: با وجود تابستان گرم سال جاری نه تنها در بافق بلکه در استان یزد نیز افت ولتاژ شبکه و قطعی برق نداشتیم و بافق در بین شهرستان‌های استان کم‌ترین خاموشی را داشته است.

وی همچنین قدرت نصب شده ترانس در شهرستان بافق را ۶۷۰ مگاولت‌آمپر و پیک بار تابستان ۹۵ شهرستان بافق را ۳۵ مگاوات بیان کرد. صباغزادگان در پایان پست‌های برق نخلستان، چغارت، مبارکه و کوشک را پست‌های برق مستقر در این شهرستان ذکر و تأکید کرد: با وجود زیرساخت‌های ایجاد شده امکان تأمین برق برای همه متقاضیان خصوصا صنایع فراهم شده است.

محمدزاده‌رحمانی، سرپرست فرمانداری بافق نیز با تشکر از همراهی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در اجرای طرح‌های صنعت برق در این شهرستان، خواستار همکاری و پیگیری برای اخذ مجوز نیروگاه خورشیدی و احداث نیروگاه سیکل ترکیبی در این نیروگاه شد و زیرساخت‌های این شهرستان را جهت احداث نیروگاه‌ها آماده دانست و گفت: با گاز رسانی به شهرستان بافق با قطر لوله بالا، زیرساخت لازم جهت احداث نیروگاه سیکل ترکیبی در این شهرستان فراهم شده است.

 

بازدید از پست ۴۰۰ کیلو ولت نخلستان و ۱۳۲ کیلوولت بافق با حضور مدیرعامل، معاون بهره‌برداری و برخی از مدیران، از دیگر برنامه‌های حضور در شهرستان بافق بود.