برپایی جشن انقلاب در ستاد مرکزی آبفاشهری مازندران

برپایی جشن انقلاب در ستاد مرکزی آبفاشهری مازندران همزمان با برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر، جشن بزرگ انقلاب با حضور مدیرعامل، معاونان و کارکنان ستادی آبفاشهری مازندران در ساری برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، در این مراسم حجت‌الاسلام‌بابایی مسؤول امور فرهنگی ودینی صنعت آب و برق استان در سخنانی […]

برپایی جشن انقلاب در ستاد مرکزی آبفاشهری مازندران

همزمان با برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر، جشن بزرگ انقلاب با حضور مدیرعامل، معاونان و کارکنان ستادی آبفاشهری مازندران در ساری برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، در این مراسم حجت‌الاسلام‌بابایی مسؤول امور فرهنگی ودینی صنعت آب و برق استان در سخنانی به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۳۸سال پیروزی پرداخت و گفت: ملت ایران به پشتوانه رهبری امام راحل، ایمان به خدا و وحدت کلمه توانستند به پیروزی دست یابند.

دیدار با جانبازان آسایشگاه امام علی(ع) ساری

در ادامه، مدیرعامل و معاونان و کارکنان ستادی آبفاشهری استان به منظور تجلیل از ایثار و از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران، با حضور در آسایشگاه امام علی(ع)، با جانبازان این آسایشگاه دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در ادامه مدیرعامل و معاونان و کارکنان شرکت با حضور در منزل شهید فتحی خردسال‌‌‌ترین شهید ساری، یاد و نام شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

شهید فتحی در شلمچه در سن ۱۳ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

گفتنی است حضور در گلزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدای اسلام، از دیگر برنامه‌های شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران در هفتمین روز دهه مبارک فجر بوده است.