مسؤولیت گرم‌خانه بانوان برعهده‌ بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان مسؤولیت گرم‌خانه بانوان برعهده‌ بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است معاون خدمات شهری شهرداری از تجهیز ۳ گرم‌خانه در کرمان خبر داد و گفت: مسؤولیت گرم‌خانه بانوان نیز برعهده‌ بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است و خانم‌هایی که اعتیاد خود را ترک می‌کنند و […]

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان

مسؤولیت گرم‌خانه بانوان برعهده‌ بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است

معاون خدمات شهری شهرداری از تجهیز ۳ گرم‌خانه در کرمان خبر داد و گفت: مسؤولیت گرم‌خانه بانوان نیز برعهده‌ بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است و خانم‌هایی که اعتیاد خود را ترک می‌کنند و از کمپ ماده ۱۶ جدا می‌شوند، شب‌ها در این محل استراحت می‌کنند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، محمدرضامحمدرضاخانی با بیان این که هدف از راه‌اندازی گرم‌خانه‌ها فراهم کردن محل مناسب برای استراحت بی‌خانمان‌‌‌ها است، افزود: از سوی شهرداری قول داده‌ایم افرادی که ترک کنند، در بخش‌های خدماتی شهرداری از جمله سایت لندفیل متعلق به سازمان مدیریت پسماند، مشغول به‌کار شوند.

وی هدف از راه‌اندازی گرم‌خانه‌ها را در راستای انجام وظیفه شهرداری عنوان و تأکید کرد: ترک اعتیاد این افراد و آموزش کار و حرفه جزو وظایف شهرداری نیست و سایر نهادهای مرتبط باید به وظیفه‌ خود عمل کنند.

محمدرضاخانی با بیان این که کرمان حتی کارتن‌خواب هم ندارد، اظهار داشت: این افراد، برای استراحت به گرم‌خانه‌ها مراجعه می‌کنند، حتی افرادی که از وجود گرم‌خانه اطلاع نداشتند، پس از یک‌بار هدایت به گرم‌خانه‌ها، خودشان مجدد مراجعه می‌کنند.

گفتنی است در گرم‌خانه‌ قائم‌آباد ویژه‌ خانم‌ها، روانشناس، مسؤول، آشپز و نگهبان فعالیت می‌کنند؛ ضمن این‌که ساعت ورود و خروج آن، ۶ عصر تا ۸ صبح و گرم‌خانه‌ سرآسیاب ویژه‌ آقایان نیز از ساعت ۶ عصر تا ۸ صبح دایر است.