برگزاری مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر در شرکت توزیع برق غرب مازندران

برگزاری مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر در شرکت توزیع برق غرب مازندران همزمان با ایام‌ا… دهه مبارک فجر، مسابقات ورزشی در رشته‌های دو میدانی، تیراندازی، تنیس روی میز با حضور حدود ۱۰۰ نفر از همکاران شرکت توزیع برق غرب مازندران در مجموعه ورزشی نیروی دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، دبیر کمیته […]

برگزاری مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر در شرکت توزیع برق غرب مازندران

همزمان با ایام‌ا… دهه مبارک فجر، مسابقات ورزشی در رشته‌های دو میدانی، تیراندازی، تنیس روی میز با حضور حدود ۱۰۰ نفر از همکاران شرکت توزیع برق غرب مازندران در مجموعه ورزشی نیروی دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، دبیر کمیته ورزش شرکت در سخنانی با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: پس از برگزاری این مسابقات که در برخی از رشته‌های از جمله دومیدانی و تیراندازی برای نخستین‌بار در سطح شرکت برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد:

در رشته دو میدانی در رده سنی زیر ۴۰ سال، وحیدعزیزی از ستاد به مقام نخست دست یافت و حمیدلطفی‌نژاد از امور کلاردشت دوم شد. و در رده سنی بالای ۴۰ سال، محسن‌درویش و سیدامیرحسین‌خوش‌صولت هر دو از ستاد به ترتیب اول و دوم شدند.

در رشته تیراندازی، مجیداکبری از ستاد اول شد و وحید تقوی از امور کلاردشت و جواد‌قلی‌نژادریحان‌آبادی از امور برق عباس‌آباد به ترتیب دوم و سوم شدند.

در تنیس روی میز، سیروس‌عمرانی از امور برق رامسر بر سکوی نخست ایستاد و امیرمالک‌اژدر از امور برق عباس‌آباد و مهدی‌بهروزی از امور برق تنکابن به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.

 

گفتنی است سعیددلاور، همکار معاونت مالی شرکت با حضور در مسابقات شطرنج یادواره دهه فجر که بین ادارات شهرستان برگزار شد با شکست تمامی حریفان خود، قهرمان مسابقات شد.