نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه آب شرب ضروری است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه آب شرب ضروری است مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان بیان کرد: در انجام فراخوان و عقد قرارداد تهیه و نصب کنتورهای هوشمند حجمی بر روی چاه‌های شرب شهری و روستایی ضروری است. به گزارش مناقصه‌مزایده، علی‌نظری با تأکید بر فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی و […]

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان

نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه آب شرب ضروری است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان بیان کرد: در انجام فراخوان و عقد قرارداد تهیه و نصب کنتورهای هوشمند حجمی بر روی چاه‌های شرب شهری و روستایی ضروری است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، علی‌نظری با تأکید بر فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی صحیح به مردم در خصوص اجرای طرح احیا و تعادل‌بخشی، اظهار کرد: پیگیری حقوقی اخذ خسارات وارده به آب‌های زیرزمینی در اسرع وقت اعلام و انجام شود.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان در این جلسه گزارشی از اقدامات به عمل آمده در خصوص مصوبات قبلی طرح احیا و تعادل بخشی ارایه کرد.

 

سید محسن حسینی بیان کرد: با توجه به نزدیکی به پایان سال اعتبارات لازم برای نصب کنتورهای هوشمند حجمی انجام شود و نسبت به انسداد چاه‌های غیرمجازی که احکام آنها صادر شده است، اقدام شود.