سالانه حدود ۱۲ هزار مبلغ به سراسر کشور اعزام می‎شوند

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه سالانه حدود ۱۲ هزار مبلغ به سراسر کشور اعزام می‎شوند مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سالانه حدود ۱۰ الی ۱۲ هزار مبلغ به سراسر کشور اعزام می‎شوند که این تعداد مبلغ به استثنای آمار مبلغان مستقر است. به گزارش مناقصه‌مزایده، حجت‎الاسلام احمدشعبانی در […]

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه

سالانه حدود ۱۲ هزار مبلغ به سراسر کشور اعزام میشوند

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سالانه حدود ۱۰ الی ۱۲ هزار مبلغ به سراسر کشور اعزام میشوند که این تعداد مبلغ به استثنای آمار مبلغان مستقر است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، حجتالاسلام احمدشعبانی در دوره آموزش فراگیر هیأت امنا و خادمان بقاع متبرکه گلستان اظهار کرد: اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در طول سال به مناسبتهای مختلف نسبت به اعزام مبلغ به امامزادگان و برخی مناطق و مساجد که متقاضی باشند مبادرت میکند.

 

وی با بیان این‌که در طول سال طی ۶ سرفصل اقدام به اعزام مبلغ در سراسر کشور میکنیم، تصریح کرد: در آرامش بهاری نخستین اعزام مبلغان از ۲۸ اسفند لغایت ۱۴ فروردین انجام میشود در این ایام فقط سازمان اوقاف و امور خیریه اعزام مبلغ دارد و سایر نهادهای تبلیغی اعزام مبلغ ندارند.