حمایت شهرداری کرمان از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی اعلام کرد حمایت شهرداری کرمان از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی در خصوص اجرای پروژه‌های متعدد تجاری، اداری، فرهنگی و رفاهی در نقاط مختلف شهر، گفت: احداث جاده دسترسی بام کرمان که تاریخ ابلاغ قرارداد آن آبان ماه ۹۴ و تاریخ تحویل زمین آن بهمن ماه ۹۴ و […]

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی اعلام کرد

حمایت شهرداری کرمان از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی در خصوص اجرای پروژه‌های متعدد تجاری، اداری، فرهنگی و رفاهی در نقاط مختلف شهر، گفت: احداث جاده دسترسی بام کرمان که تاریخ ابلاغ قرارداد آن آبان ماه ۹۴ و تاریخ تحویل زمین آن بهمن ماه ۹۴ و طول مسیر آن ۱۷۰۰ مترمربع است که با اعتباری بالغ بر ۲۳۵ میلیارد تومان در حال انجام است که تاکنون قریب ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، همچنین هتل بام کرمان نیز ۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، علی رضا شریفی از اتمام عملیات حفاری و انفجار و ترانشه‌برداری در قطعه ۱ و ۲ حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۷۰۰، اتمام عملیات حفاری و انفجار تا کیلومتر ۱۲۰۰ و ادامه عملیات ترانشه‌برداری حدفاصل کیلومتر ۱۱۰۰ تا ۱۷۰۰ خبر داد.

وی همچنین از احداث پروژه تله کابین پردیسان کرمان خبر داد و زمان قرارداد آن را بهمن ۹۱ اعلام کرد و گفت: طول مسیر این پروژه۱۴۰۰ متر و تعداد دکل‌ها در مسیر ۸ پایه است که شامل ۲۰ عدد کابین می‌باشد. از ۸ پایه، تعداد ۶ پایه آن نصب و دو پایه باقی‌مانده پس از احداث جاده دسترسی اجرا می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی با اشاره به آغاز عملیات نصب پایه‌های تله کابین، از ساخت ۱۰۰ درصد قطعات و ماشین‌آلات در کارخانه ایتالیا و حمل و تحویل قطعات برای نصب در فونداسیون خبر داد و گفت: حمل قطعات و ماشین‌آلات الکترومکانیکال و خرید لوازم تله کابین ۱۰۰درصد پیشرفت داشته و کلیه لوازم تله‌کابین در محل کارگاه تخلیه گردیده است، ضمن این‌که عملیات سیویل پروژه ۳۰ درصد وعملیات نصب تجهیزات پروژه ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.

شریفی تصریح کرد: فونداسیون دکل‌های یک تا ۶ و ایستگاه پایین انجام شده و اجرای فونداسیون دکل ۷ و ۸ و ایستگاه بالا تا زمان احداث جاده دسترسی مقدور نمی‌باشد؛ ضمن این‌که ۳۲ عدد کانتینر در کارگاه تخلیه شده است.

وی گفت: میزان اعتبار این پروژه ۲۵ میلیارد تومان است که تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی در ادامه از اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی احداث پروژه صاروج پارس خبر داد و افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه قریب به ۳۰ درصد می‌باشد.

 

شریفی همچنین از اجرای پروژه سیتی‌سنتر وکیل با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان و پیشرفت ۴۰ درصدی خبر داد.