تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت ملی حفاری ایران

تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت ملی حفاری ایران از سوی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، امور ایثارگران شرکت ملی حفاری ایران به همراه تعدادی از امور ایثارگران سایر دستگاه‌های اجرایی کشور مورد تقدیر قرار گرفت. به گزارش مناقصه‌مزایده، در این ارتباط رییس امور ایثارگران شرکت به مناسب «روز بزرگداشت شهدا» […]

تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت ملی حفاری ایران

از سوی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، امور ایثارگران شرکت ملی حفاری ایران به همراه تعدادی از امور ایثارگران سایر دستگاه‌های اجرایی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در این ارتباط رییس امور ایثارگران شرکت به مناسب «روز بزرگداشت شهدا» از معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران لوح سپاس دریافت کرد.

در متن لوح اعطایی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی‌شهیدی که به ابراهیم بیت‌مشعل تعلق گرفت، آمده است: یاد و خاطره حماسه‌آفرینی، از خود گذشتگی و ایثار شهدا و ایثارگران معزز همیشه در اذهان ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی باقی و جاری خواهد ماند و به یقین تمامی مسؤولان و آحاد جامعه، عزت، امنیت و آرامش امروز خود را مدیون جهاد و رشادت‌های این عزیزان هستند.

 رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در متن این لوح افزوده است: هر تلاش و حرکتی در راستای زنده نگهداشتن نام و یاد آن اسوه‌های همیشه ماندگار و خدمت‌رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران معظم در خور تقدیر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی می‌افزاید: اینجانب همزمان با «روز بزرگداشت شهدا» از خدمات شایسته جنابعالی در پیگیری امور ایثارگران و تکریم و بزرگداشت مقام آن اسوه‌های همیشه ماندگار در سازمان ذی‌ربط تشکر و تقدیر می‌کنم.

 امید که فخر این خدمات ارزشمند، بشارتی برای اجر اخروی و سربلندی دنیوی‌تان گردد و به لطف الهی و دعای خیر خانواده معظم شهدا و ایثارگران همواره در خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

رییس امور ایثارگران شرکت خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را باعث افتخار عنوان کرد و ضمن توجه ویژه به پیگیری برنامه‌ها و تأکید بر ارایه خدمات مطلوب خدمات خواستار ارتقای برنامه‌های امور ایثارگران شرکت در سال ۹۶ شد.

 

بیت مشعل افزود: این اداره در زمان حاضر یک هزار و ۷۵۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شاغل را زیر پوشش دارد.