ثبت بیش از ۱۳ هزار تخلف سرعت در ۳ محور خراسان رضوی

در ایام نوروز رخ داد ثبت بیش از ۱۳ هزار تخلف سرعت در ۳ محور خراسان رضوی  معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از ثبت بیش از ۱۳ هزار مورد تخلف سرعت غیرمجاز در ۳ محور این استان طی ایام نوروز خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از […]

در ایام نوروز رخ داد

ثبت بیش از ۱۳ هزار تخلف سرعت در ۳ محور خراسان رضوی

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از ثبت بیش از ۱۳ هزار مورد تخلف سرعت غیرمجاز در ۳ محور این استان طی ایام نوروز خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی، علیرضا خجسته با اشاره به وجود دوربین‌های ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان و برعکس، مشهد- تربت حیدریه و برعکس و مشهد-سرخس و برعکس، افزود: از ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۹۵ آغاز طرح نوروزی تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه جاری، در مجموع ۱۳ هزار و ۲۴۴ تخلف سرعت غیرمجاز شامل شش هزار و ۱۷۱ تخلف سرعت لحظه‌ای و ۷ هزار و ۷۳ تخلف سرعت متوسط غیرمجاز، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق این دوربین‌ها در این ۳ محور، ثبت و برای اعمال قانون به اجراییات پلیس راهور کشور ارسال شده است.

وی ادامه داد: در این مدت در مجموع ۵ میلیون و ۴۸ هزار و ۶۹۰ خودرو در این ۳ محور تردد کرده‌اند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: طی این مدت روزانه به‌طور میانگین ۶۹۷ تخلف سرعت در این در جاده‌ها ثبت شده است.

وی همچنین گفت: طی ایام طرح نوروزی تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه جاری، یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۴۰۸ خودرو به استان وارد و یک میلیون و ۱۶۸ هزار و ۹۳۰ خودرو از استان خارج شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب یک و ۰٫۳ درصد افزایش داشته است.

خجسته افزود: در این مدت یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۵۶۵ خودرو به مشهد وارد و یک میلیون و ۶۲۰ هزار و ۲۵۹ خودرو از مشهد خارج شده است که ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

 

طرح نوروزی ۱۳۹۶ از ۲۵ اسفند ۹۵ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه داشت.