تجلیل از اکیپ‌های امدادی شرکت توزیع برق غرب مازندران

تجلیل از اکیپ‌های امدادی شرکت توزیع برق غرب مازندران مراسم تجلیل از گروه‌های امدادی اعزامی به مناطق بحران‌زده برف استان گیلان و مقابله با بحران استان خوزستان با حضور مدیرعامل و اعضای شورای معاونین شرکت توزیع برق غرب مازندران برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، در ابتدای مراسم، خسروی‌فر، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت در سخنانی […]

تجلیل از اکیپ‌های امدادی شرکت توزیع برق غرب مازندران

مراسم تجلیل از گروه‌های امدادی اعزامی به مناطق بحران‌زده برف استان گیلان و مقابله با بحران استان خوزستان با حضور مدیرعامل و اعضای شورای معاونین شرکت توزیع برق غرب مازندران برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در ابتدای مراسم، خسروی‌فر، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش گروه‌های امدادی، اظهار داشت: در سال ۹۵ با اجرای ۸ عملیات جهادی ترمیم شبکه‌های برق غرب مازندران، خوشبختانه حتی در برف سنگین پاییز نیز با کم‌ترین مشکل در این نقاط روبه‌رو بودیم.

وی ادامه داد: همان‌طور که در ۸ سال دفاع مقدس، تمامی نیروهای نظامی و غیرنظامی در کنار هم با دست خالی به جنگ دشمن تا دندان مسلح رفتند، امروز هم تلاشگران عرصه صنعت برق با وجود مشکلات بسیار زیاد اما با صرف فعل خواستن، بر تمامی مشکلات ناشی از حوادث طبیعی فائق می‌آیند.

در ادامه، علیرضاآزادبر و مصطفی‌عبداللهی مسؤولان اکیپ‌های اعزامی به مناطق یاد شده، ضمن ارایه گزارش از روند امدادرسانی به بیان عملکرد و فعالیت‌های این گروه‌ها با رعایت کامل مسایل و موارد ایمنی و بدون هیچ حادثه و با سلامت کامل در مناطق بحران‌زده پرداختند.

فرح‌زاد، مدیرعامل شرکت نیز به عنوان دیگر سخنران مراسم، ضمن قدردانی از تلاش این عزیزان، گفت: هدف از این مراسم، تقدیر و تجلیل از تلاش و زحمات نیروهای جوان و با انگیزه‌ای است، که در سرمای برف شمال و گرمای سوزان جنوب حماسه‌ای دیگر را رقم زدند.

وی تصریح کرد: کار سیم‌بانی کار بسیار سخت و دشواری است، بالا رفتن از تیر برق در شرایط سرما و طوفان و در کنار خطر برق‌گرفتگی و سقوط، کم‌تر از کار آتش‌نشان عزیز و فداکاری که در حوادثی همچون حادثه پلاسکو جانفشانی کردند، نیست.

در ادامه مراسم از این عزیزان با اهدای لوح و هدایای ویژه تجلیل شد. این در حالی است که الواح تقدیر دیگری از سوی شرکت‌های توزیع برق استان‌های گیلان و خوزستان نیز به همکاران اعزامی تقدیم شد.