استفاده از پیمانکاران بومی و تجهیزات داخلی در تعمیرات اساسی پالایشگاه خانگیران

در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال صورت گرفت؛ استفاده از پیمانکاران بومی و تجهیزات داخلی در تعمیرات اساسی پالایشگاه خانگیران رییس تعمیرات اساسی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از بسیج نیروهای عملیاتی و کارکنان این شرکت برای اجرای اورهال (تعمیرات اساسی) سال ۹۶ خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت […]

در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال صورت گرفت؛

استفاده از پیمانکاران بومی و تجهیزات داخلی در تعمیرات اساسی پالایشگاه خانگیران

رییس تعمیرات اساسی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از بسیج نیروهای عملیاتی و کارکنان این شرکت برای اجرای اورهال (تعمیرات اساسی) سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، نادر نوربخش با اعلام این خبر افزود: تعمیرات اساسی سالانه مطابق برنامه تدوین شده در ۱۳ واحد عملیاتی این شرکت آغاز شده است.

این مقام مسؤول اظهارداشت: تعمیرات اساسی سال ۹۶ در ۱۳ واحد عملیاتی شامل دو واحد شیرین‌سازی گاز ترش، یک واحد بازیافت گوگرد، یک واحد نم‌زدایی گاز شیرین، واحد احیای آب‌ترش، واحدهای تقطیر و تثبیت میعانات گازی، ۶ دستگاه بویلر بخار فشار قوی و فشار ضعیف می‌باشد.

نوربخش تصریح‌کرد: جهت آماده‌سازی کلیه واحدهای عملیاتی برای تولید بی‌وقفه گاز در ماه‌های سرد سال، تعمیرات اساسی پالایشگاه در نیمه اول سال و روزهای گرم و طاقت‌فرسای تابستان انجام می‌شود.

رییس تعمیرات اساسی پالایشگاه خانگیران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام‌معظم‌رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تأکیدکرد: استفاده از پیمانکاران بومی و آموزش‌دیده منطقه و استفاده از قطعات یدکی ساخت داخل با رویکرد تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از نقاط قوت تعمیرات اساسی سال ۹۶ می‌باشد.

این مقام مسؤول بیان‌کرد: امسال همزمان با انجام تعمیرات اساسی، پیاده‌سازی نظام استاندارد تعمیرات اساسی نیز انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان‌ساخت: طبق برنامه تنظیمی، زمان پایان تعمیرات اساسی پالایشگاه خانگیران در تیرماه خواهد بود.