بولوار پزشک تا بولوار حجاج امتداد می یابد

مدیرعامل سازمان اموال و املاک خبر داد  بولوار پزشک تا بولوار حجاج امتداد می یابد  به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، مدیرعامل سازمان اموال و املاک شهرداری کرمان اظهارکرد: به زودی انتهای بولوار پزشک تا بولوار حجاج، به صورت موازی با بولوار جمهوری امتداد پیدا خواهد کرد. رضا […]

مدیرعامل سازمان اموال و املاک خبر داد

 بولوار پزشک تا بولوار حجاج امتداد می یابد

 به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، مدیرعامل سازمان اموال و املاک شهرداری کرمان اظهارکرد: به زودی انتهای بولوار پزشک تا بولوار حجاج، به صورت موازی با بولوار جمهوری امتداد پیدا خواهد کرد.

رضا دادگرپور در خصوص بازگشایی معابر شهری گفت: در سال ۹۴در بحث آزادسازی و بازگشایی معابر شهری، اقدامات مثبتی صورت گرفت؛ به‌طور مثال پروژه احداث امتداد بولوار پزشک تا بولوار حجاج با یک مورد تصرف غیرقانونی در مسیر پروژه، متوقف شده بود که با ورود سازمان و طی فرایند قانونی رفع تصرف از زمین متعلق به شهرداری، مسیر باز شده است.

وی افزود: با رفع تصرف صورت گرفته به زودی انتهای بولوار پزشک تا بولوار حجاج، به صورت موازی با بولوار جمهوری امتداد پیدا خواهد کرد.

دادگرپور تصریح‌کرد: مورد دیگر تعامل با آموزش و پرورش استان است که لازم می‌دانم در این فرصت پیش آمده، از مدیران آموزش و پرورش به جهت همکاری سازنده با شهرداری تشکر کنم.

مدیرعامل سازمان اموال و املاک شهرداری گفت: در پروژه یاد شده، محور واقع در ضلع غربی بیمارستان باهنر، حدفاصل خیابان سپه و خیابان وحشی بافقی تعریض شده و در حال حاضر مورد استفاده همشهریان محترم قرار گرفته است.

دادگرپور با بیان این‌که تملک سوم در خیابان پروین اعتصامی و در بخش شرقی خیابان کوچه شماره ۲ صورت گرفته، افزود: با تخریب این ملک، مسیر بازشده و پس از بازگشایی، در تسهیل عبور و مرور این خیابان نقش مثبتی خواهد داشت.

 

وی با تأکید بر این‌که امسال نیز بحث آزادسازی مسیر را در خیابان مدرس با تعامل با آموزش و پرورش خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: همچنین در بولوار جهاد کوچه شماره ۳۱، مقدمات لازم برای تملک انجام شده و امید می‌رود این پروژه در سال جاری به سرانجام برسد.