شناسایی ۶۰ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های خراسان رضوی

شناسایی ۶۰ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های خراسان رضوی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی از شناسایی نقاط پرتصادف و دارای تصادف در راه‌های استان خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، خجسته گفت: تمامی نقاط پرتصادف و دارای تصادف […]

شناسایی ۶۰ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های خراسان رضوی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی از شناسایی نقاط پرتصادف و دارای تصادف در راه‌های استان خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، خجسته گفت: تمامی نقاط پرتصادف و دارای تصادف راه‌های استان شناسایی شده است که در حال حاضر ۶۰ نقطه پرتصادف و ۸۷ نقطه دارای تصادف شناسایی شده است.

وی افزود: با توجه به این‌که یکی از مهم‌ترین رسالت‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، افزایش ایمنی و تردد ایمن استفاده‌کنندگان از راه‌ها است، این اداره کل در خراسان‌رضوی اقدامات اولیه زودبازده و کم هزینه را برای آشکار‌سازی این مناطق آغاز کرده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: بیش‌ترین فراوانی نقاط پرتصادف و دارای تصادف استان با توجه به حجم بالای تردد در محورهای مشهد-نیشابور-سبزوار، محور مشهد-قوچان و مشهد-گناباد و مشهد تربت‌جام قرار دارد.

خجسته با اشاره به این‌که حذف نقاط پر تصادف و ایمن‌سازی نقاط دارای تصادف نیازمند ۴۴میلیارد تومان اعتبار است، افزود: رفع نواقص موجود در این راه‌ها در درازمدت و در صورت تأمین اعتبارات امکان‌پذیر است.

وی خاطرنشان‌ساخت: در حال حاضر برای آشکار‌سازی این نقاط عملیات کم هزینه و زودبازده در دستور کار قرار دارد و تاکنون از مجموع ۱۴۷ نقطه پر تصادف و دارای تصادف ۶۷ نقطه آشکار‌سازی شده است.