۱۵۰ معلم نمونه استان مرکزی تجلیل می‌شوند

معاون آموزش و پرورش استان مرکزی ۱۵۰ معلم نمونه استان مرکزی تجلیل می‌شوند معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم از ۱۵۰ معلم نمونه استانی تجلیل خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، بهرام حسین‌آبادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله همزمان با سالروز شهادت […]

معاون آموزش و پرورش استان مرکزی

۱۵۰ معلم نمونه استان مرکزی تجلیل می‌شوند

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم از ۱۵۰ معلم نمونه استانی تجلیل خواهد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، بهرام حسین‌آبادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری مراسم گرامیداشت مقام معلم در کشور برگزار می‌شود که امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای در استان برگزار خواهد شد

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شاخص هفته معلم برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه است که در این راستا از بین ۳۵۰ معلم برگزیده مرحله منطقه‌ای از ۱۵۰ نفر به عنوان معلم نمونه استانی تجلیل خواهد شد، همچنین یک نفر نیز به عنوان معلم نمونه کشوری با مقام‌معظم‌رهبری دیدار خواهد کرد.

 معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: در سال‌های گذشته در انتخاب معلمان نمونه شاخص‌های کمی در نظر گرفته می‌شد، اما در دو سال اخیر انتخاب معلمان نمونه براساس شاخصه‌های کیفی همچون میزان مقبولیت صورت می‌گیرد.

حسین‌آبادی دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی، تجلیل از بازنشستگان فرهنگی، بیماران صعب‌العلاج فرهنگی، گلباران قبور شهدای فرهنگی، برگزاری جشن بزرگ روز معلم و… را از دیگر برنامه‌های این اداره به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت ۱۵ هزار معلم در سه دوره تحصیلی در استان خبر داد و گفت: هم اکنون اداره کل آموزش و پرورش استان با کمبود ۳ هزار معلم مواجه است.