ضرورت نهایی شدن طراحی و اجرای محور ویژه‌ گردشگری شهر کرمان

در نشست مشاور گردشگری شهردار کرمان با مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی تأکید شد ضرورت نهایی شدن طراحی و اجرای محور ویژه‌ گردشگری شهر کرمان در نشست مشاور گردشگری شهردار کرمان و مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری، بر ضرورت طراحی و آغاز عملیات اجرایی محور ویژه‌ گردشگری شهر کرمان تأکید شد. به گزارش مناقصه‌مزایده […]

در نشست مشاور گردشگری شهردار کرمان با مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی تأکید شد

ضرورت نهایی شدن طراحی و اجرای محور ویژه‌ گردشگری شهر کرمان

در نشست مشاور گردشگری شهردار کرمان و مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری، بر ضرورت طراحی و آغاز عملیات اجرایی محور ویژه‌ گردشگری شهر کرمان تأکید شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، در این نشست که با حضور ابوذرنیک‌بخت، مشاور گردشگری شهردار و دبیر و مسؤول هماهنگی کارگروه گردشگری و تسهیلات سفر شهرداری کرمان و محمدرضاعسکری، مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمان برگزار شد، موضوع جمع‌بندی نهایی در رابطه با تعیین مسیر ویژه‌ گردشگری شهر کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر و مسؤول هماهنگی کارگروه گردشگری و تسهیلات سفر شهرداری کرمان در این‌باره ضمن تشکر از عسکری، مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمان گفت: در این نشست با اشاره به گفت‌و‌گوی انجام گرفته با برخی مسؤولان مربوط و صحابه‌ گردشگری استان، مطرح شد که علی‌رغم محدودیت منابع مالی، تعیین مسیر ویژه‌ گردشگری شهر کرمان در دستور کار قرار گیرد.

 

نیک‌بخت افزود: امید که با حمایت همه‌جانبه‌ مهندس بابایی، شهردار کرمان و همراهی رزم‌حسینی، استاندار کرمان، اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و سایر مسؤولان مربوط، طراحی آن نهایی و عملیات اجرایی آن آغاز شود.