گروه جراحی پلاستیک خیریه در کرمانشاه شروع به‌کار کرد

گروه جراحی پلاستیک خیریه در کرمانشاه شروع به‌کار کرد گروه جراحی پلاستیک خیریه مناطق محروم کار خود را به منظور ویزیت، درمان و جراحی شکاف لب و کام و ناهنجاری‌های مادرزادی سر و صورت در کرمانشاه آغاز کرد. به گزارش مناقصه مزایده، این گروه جراحی از جمعه نهم تا چهاردهم تیر فعالیت خود را در […]

گروه جراحی پلاستیک خیریه در کرمانشاه شروع به‌کار کرد

گروه جراحی پلاستیک خیریه مناطق محروم کار خود را به منظور ویزیت، درمان و جراحی شکاف لب و کام و ناهنجاری‌های مادرزادی سر و صورت در کرمانشاه آغاز کرد.

به گزارش مناقصه مزایده، این گروه جراحی از جمعه نهم تا چهاردهم تیر فعالیت خود را در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه ادامه خواهد داد.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ضمن اشاره به این‌که این تیم جراحی برای نخستین بار به کرمانشاه سفر کرده است، گفت: این گروه که سرپرستی آن بر عهده عبدالجلیل‌کلانترهرمزی است در مدت ۶ روز به صورت رایگان به انجام جراحی می‌پردازد.

مهدی محمدی افزود: این گروه توسط دانشگاه علوم پزشکی به استان دعوت شده و قرار است در مدت حضور خود افرادی را که ثبت‌نام می‌کنند را مورد معاینه و جراحی قرار دهد.

وی اعلام کرد: ظرفیت کامل اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه در اختیار این تیم جراحی قرار گرفته است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با بیان این‌که این تیم جراحی تنها افرادی را که نیاز به جراحی شکاف لب و کام و ناهنجاری‌های مادرزادی سر و صورت باشند را ویزیت می‌کنند، اظهار کرد: براساس اعلام سرپرست گروه، همه افراد از نوزاد تا مسن توسط گروه مورد معاینه و جراحی قرار خواهند گرفت.