تشکل‌های موازی با انجمن‌های تخصصی خانه صنعت، معدن و تجارت ایجاد نشود

تشکل‌های موازی با انجمن‌های تخصصی خانه صنعت، معدن و تجارت ایجاد نشود نشست مشترک مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی با رییس و اعضای هیأت‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد. به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی‌موسوی در این دیدار با ابراز خرسندی از ترکیب جدید هیأت‌مدیره گفت: […]

تشکل‌های موازی با انجمن‌های تخصصی خانه صنعت، معدن و تجارت ایجاد نشود

نشست مشترک مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی با رییس و اعضای هیأت‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی‌موسوی در این دیدار با ابراز خرسندی از ترکیب جدید هیأت‌مدیره گفت: امیدوارم شاهد پویایی بیش‌تر این تشکل بزرگ صنعتی و معدنی باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: نباید تشکل‌ها و انجمن‌های موازی با انجمن‌های تخصصی خانه صمت استان ایجاد شود.

وی خواستار تلاش و همت همه‌جانبه برای به عضویت درآوردن تمامی واحدهای صنعتی در خانه و ۸ انجمن تخصصی آن شد و اظهارکرد: در امور اجرایی، از همراهی این تشکل استقبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خاطرنشان‌کرد: خدمت به بخش تولید و صنعت که همواره جهادگران عرصه اقتصادی هستند یک کار پرثمر بود چراکه با راه‌اندازی یک واحد تولیدی و اشتغال دغدغه بیکاری جامعه برطرف می‌شود.

موسوی با اشاره به تشکیل خانه صنعت و معدن مازندران به‌عنوان بازوی اجرایی شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود: با جذب منابع و بودجه مناسب بستر برای اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی فراهم می‌شود.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز در این نشست یادآور شد: وجود افراد دارای تحصیلات عالی در مدیریت‌های سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان فرصت مغتنمی است که باید به‌خوبی از آن برای تقویت بخش تولید و صنعت استفاده کرد.

رضوی گفت: پتانسیل و ظرفیت توسعه استان به‌ویژه در حوزه تولید بیش از وضعیت فعلی است.

وی اعلام کرد: برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت را برای پیشبرد امور تولید مدنظر داریم و از حمایت‌های همه علاقه‌مندان خرسند خواهیم شد و به‌خصوص دست سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی را می‌فشاریم و این آمادگی را داریم که نقطه نظرات بخش خصوصی را به‌خوبی به مقامات دولتی منعکس کنیم.

رضوی با اشاره به امضای تفاهمنامه فی‌مابین، مفاد آن را دارای قابلیت اجرا و پیاده‌سازی برشمرد و اظهارداشت: تلاش می‌کنیم اهداف و شاخص‌‌ها را در آن مشخص‌تر و تبیین کنیم.

 

سپس، اعضای هیأت‌مدیره در این نشست خواستار تسریع در عملیاتی شدن تفاهمنامه، به‌ویژه واگذاری تصدی‌های قابل‌واگذاری، عارضه‌یابی واحدها، پالایش مشترک آمار، برگزاری دوره‌های آموزشی و تعریف مدل‌های جدید تأمین سرمایه شدند.