۷ تصفیه‌خانه در شهرهای مختلف استان کرمانشاه در حال ساخت است

۷ تصفیه‌خانه در شهرهای مختلف استان کرمانشاه در حال ساخت است ۷تصفیه‌خانه فاضلاب دیگر به مجموع تصفیه‌خانه‌های استان کرمانشاه افزوده می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، تعداد تصفیه‌خانه‌های فاضلاب استان را که در مدار بهره‌برداری قرار دارند ۷ مورد عنوان […]

۷ تصفیه‌خانه در شهرهای مختلف استان کرمانشاه در حال ساخت است

۷تصفیه‌خانه فاضلاب دیگر به مجموع تصفیه‌خانه‌های استان کرمانشاه افزوده می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، تعداد تصفیه‌خانه‌های فاضلاب استان را که در مدار بهره‌برداری قرار دارند ۷ مورد عنوان کرد و افزود: ۶۵ هزار متر مکعب در شبانه‌روز ظرفیت این تصفیه‌خانه‌هاست.

علیرضاتخت‌شاهی گفت: این تصفیه‌خانه‌ها در شهرهای کرمانشاه، بیستون، اسلام‌آباد غرب، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و شماره یک پاوه فعال هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه به ۷ تصفیه‌خانه در حال ساخت در استان اشاره کرد و گفت: این تصفیه‌خانه‌ها شامل تصفیه‌خانه‌های کنگاور، هرسین، روانسر، جوانرود، شماره ۲ پاوه، تازه‌آباد و دایجسترهای تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کرمانشاه است که ظرفیت این تصفیه‌خانه ۴۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز است.

 

تخت‌شاهی افزود: در صورت تأمین اعتبار تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهر هرسین، کنگاور، جوانرود و شماره ۲ پاوه تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد و با اتمام این ۴ تصفیه‌خانه فاضلاب در استان مجموع تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در مدار بهره‌برداری به ۱۱ تصفیه‌خانه خواهد رسید.