تقاطع غیرهمسطح شهدای مدافع حرم در قم افتتاح می‌شود

با حضور رییس مجلس‌شورای‌اسلامی؛ تقاطع غیرهمسطح شهدای مدافع حرم در قم افتتاح می‌شود مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: تقاطع غیرهمسطح شهدای مدافع حرم با حضور علی‌لاریجانی، رییس مجلس‌شورای‌اسلامی پنجشنبه افتتاح می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده، حمیدرضا‌عابدی‌خرسند با اشاره به اتمام عملیات عمرانی این پروژه شهری، اظهارداشت: این پروژه در تقاطع بولوار جمهوری اسلامی […]

با حضور رییس مجلس‌شورای‌اسلامی؛

تقاطع غیرهمسطح شهدای مدافع حرم در قم افتتاح می‌شود

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: تقاطع غیرهمسطح شهدای مدافع حرم با حضور علی‌لاریجانی، رییس مجلس‌شورای‌اسلامی پنجشنبه افتتاح می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده، حمیدرضا‌عابدی‌خرسند با اشاره به اتمام عملیات عمرانی این پروژه شهری، اظهارداشت: این پروژه در تقاطع بولوار جمهوری اسلامی با شهیدان محمودنژاد واقع شده که به منظور کاهش بار ترافیکی تقاطع و تکمیل رینگ بولوار جمهوری اسلامی اواخر اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری قم عنوان‌کرد: بولوار جمهوری اسلامی محور اصلی این پروژه است و در حقیقت مناطق ۴ و دو را به یکدیگر وصل می‌کند با احداث این پل ارتباط ترافیکی بین مناطق شمال و جنوب محور جمهوری برقرار می‌شود؛ مسایل و مشکلات ترافیکی در این بخش به حدی بود که لازم بود تقاطع غیرهمسطح در این بخش راه‌اندازی شود.

عابدی‌خرسند خاطرنشان‌کرد: این پروژه با توجه به برنامه زمان‌بندی در برخی از محدوده‌های زمانی به صورت ۳ شیفت فعال بوده که همین امر سبب شد روند اجرای این پروژه شتاب بیش‌تری داشته باشد.

وی به ویژگی‌های دیگر این پروژه اشاره نمود و گفت: کل عملیات خاکبرداری و خاکریزی حدود ۱۴۰ هزار متر مکعب و بتن‌ریزی پروژه ۳ هزار مترمکعب بوده عرشه روگذر به طول حدود ۱۹۰ متر و عرض ۲۰ متر با تعداد ۸ پایه با ارتفاع متغیر ۵ تا ۱۵٫۵ متر بنا شده است.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری قم افزود: مدیریت شهری قم طی دو سال گذشته بر آن بوده تا با اجرای پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و خدماتی توسعه پایدار شهری را در شهر کریمه اهل بیت (س) رقم بزند، رشد و پیشرفت پروژه‌های عمرانی قم در مدت زمان مذکور نسبت به سال‌های گذشته بسیار چشمگیر بوده؛ چرا که تمامی تمهیدات این مجموعه مدیریتی، براساس رویکردی عالمانه و دانایی‌محور استوار بوده و جهشی مطلوب را در توسعه شهری پدید آورد.

 

عابدی‌خرسند خاطرنشان‌کرد: مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح شهدای مدافع حرم پنجشنبه ۲۲ تیر‌ماه با حضور علی‌لاریجانی، رییس مجلس‌شورای‌اسلامی، نمایندگان مردم قم در مجلس‌شورای‌اسلامی، شهردار قم، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران استان برگزار می‌شود.