بهره‌مندی ۲۲ طرح و واحد تولیدی از تسهیلات طرح رونق تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان

بهره‌مندی ۲۲ طرح و واحد تولیدی از تسهیلات طرح رونق تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از بهره‌مندی ۲۲ طرح و واحد تولیدی از تسهیلات طرح رونق تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در لرستان خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، […]

بهره‌مندی ۲۲ طرح و واحد تولیدی از تسهیلات طرح رونق تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از بهره‌مندی ۲۲ طرح و واحد تولیدی از تسهیلات طرح رونق تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در لرستان خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ۲۶ طرح و واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی موفق به دریافت ۳۲۰میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات طرح رونق تولید شده‌اند.

وی گفت: در سال جاری نیز ۲۲ طرح و واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با میزان تسهیلات ۲۹۰ میلیارد ریال مصوب شده که به‌زودی این تسهیلات از محل اعتبارات طرح رونق تولید به واحدهای مذکور پرداخت خواهد شد.

رازانی افزود: این واحدهای صنعتی عمدتاً در شهرک‌های صنعتی خرم آباد شماره ۱ و ۲ و بروجرد و منطقه ویژه اقتصادی لرستان و ناحیه صنعتی مرزیان می‌باشند.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان افزود: در راستای منویات مقام‌معظم‌رهبری و شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در سال جاری سامانه بهین‌یاب مجدد بازگشایی شده است که متقاضیان برای دریافت تسهیلات رونق تولید می‌توانند در این سامانه مشخصات واحدهای خود را ثبت کنند.

 

بختیار رازانی اظهار داشت: لازم به ذکر است سامانه بهین‌یاب به آدرس اینترنتی www.behinyab.ir به منظور ثبت اطلاعات واحدهای صنعتی در دسترس متقاضیان دریافت تسهیلات طرح رونق تولید است.