آغاز طرح تشویقی مکالمه تلفن ثابت «پنجاهش با ما»

  آغاز طرح تشویقی مکالمه تلفن ثابت «پنجاهش با ما»  در اجرای طرح های تشویقی شرکت مخابرات ایران، این بار مشترکین تلفن های ثابت از مزایای طرح ۵۰ درصد تخفیف‌ در محاسبه صورتحساب بهره‌مند می شوند.  به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی، بیدخام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین […]

 

آغاز طرح تشویقی مکالمه تلفن ثابت «پنجاهش با ما»

 در اجرای طرح های تشویقی شرکت مخابرات ایران، این بار مشترکین تلفن های ثابت از مزایای طرح ۵۰ درصد تخفیف‌ در محاسبه صورتحساب بهره‌مند می شوند.

 به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی، بیدخام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل گفت: مشتریان خوش حساب شرکت مخابرات ایران با افزایش مکالمات تلفن ثابت در تماس های داخل کشور نسبت به میانگین ۳ دوره قبل، از ۵۰ درصد تخفیف‌ در محاسبه صورتحساب بهره‌مند می شوند.

بیدخام ضمن اعلام مطلب فوق افزود: مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور در صورتی که مبلغ کارکرد یک دوره آن ها بیش از مبلغ کارکرد میانگین ۳دوره قبل باشد، در طرح ۵۰ درصد تخفیف مکالمه شرکت مخابرات ایران (پنجاهش با ما) شرکت می کنند.

وی اظهار کرد: تخفیف ۵۰ درصد، شامل مکالمات ثابت به ثابت درون استانی، ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: طرح ۵۰ درصد، صرفاً شامل مشتریان خوش حسابی است که در قبض دوره جاری تلفن ثابت خود، فاقد بدهی گذشته می باشند.

امکان ثبت نام تلفن ثابت و پرداخت قبوض از طریق پورتال شرکت مخابرات ایران فراهم شد

در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارایه خدمات یکپارچه به مشتریان، امکان ثبت نام تلفن ثابت و پرداخت قبوض آن از طریق پورتال شرکت مخا برات ایران فراهم شد.

از این پس متقاضیان تلفن ثابت می توانند بدون مراجعه حضوری، از طریق پورتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir نسبت به ثبت نام تلفن ثابت اقدام فرمایند .

 

بر پایه این گزارش مشترکین تلفن های ثابت نیز می توانند از طریق این پورتال و همچنین سامانه تلفنی ۲۰۰۰ صورتحساب آخرین دوره  یا به روز تلفن خود را پرداخت نمایند