بهره‌برداری از ۶۳۳پروژه مخابراتی با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال در اصفهان

بهره‌برداری از ۶۳۳پروژه مخابراتی با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال در اصفهان با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی، ۶۳۳ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در اصفهان، به بهره‌برداری رسید. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اداره روابط‌عمومی مخابرات منطقه اصفهان، با حضور مسعودکرباسیان، وزیر امور اقتصاد و دارایی و در راستای […]

بهره‌برداری از ۶۳۳پروژه مخابراتی با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال در اصفهان

با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی، ۶۳۳ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در اصفهان، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اداره روابط‌عمومی مخابرات منطقه اصفهان، با حضور مسعودکرباسیان، وزیر امور اقتصاد و دارایی و در راستای توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور ۶۳۳ پروژه مخابراتی با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است طرح‌های افتتاح شده در راستای توسعه اکو سیستم دیجیتال کشور و در حوزه‌های: بستر‌سازی زیر ساخت و توسعه باند پهن در حوزه تلفن همراه و فیبر نوری (FTTH)، تفکیک ترافیک داخلی از خارجی و توسعه زیر ساخت دیتا سنترمی‌باشد که نتایج حاصل از افتتاح این طرح‌ها: توسعه بیش از پیش کسب و کار الکترونیک، ایجاد اشتغال و ثروت آفرینی در حوزه ICT، بستر‌سازی برای تحقق شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک، فراهم آوردن زیرساخت‌های شهر الکترونیکی و smart cityها، زمینه‌سازی برای ارایه سرویس‌های جدید مبتنی بر باند پهن، افزایش سرعت، دسترسی به اینترنت، کاهش هزینه ی اینترنت خانوار، اشتراک منابع بین سازمان‌ها و کاهش هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی استان است.

از پروژه‌های شاخص افتتاح شده می‌توان به: تجهیز شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و شهرک سیمرغ (به عنوان اولین شهرک مسکونی تمام فیبر) به تکنولوژی FTTH، بهره‌برداری از اینترنت شبکه همراه در اکثر نقاط روستایی استان و تکمیل پوشش LTE و G 4.5 در سطح استان اشاره کرد